Hvordan er det mulig?!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Det hender jeg lurer på hva jeg egentlig holder på med. Det hender jeg lurer på om det har klikka for meg helt på ekte og det hender at jeg lurer på om hjernen min oppriktig har kortsluttet… 

Jeg kom hjem ganske sent i går kveld etter en dag fullstappet med jobb, og jeg satt meg ned for å jobbe enda litt til – Til tross for en forkjølelse som egentlig ber meg gjøre alt annet. Rett før jeg skulle legge meg tok jeg meg en dusj, jeg hørte på litt musikk og jeg skulle pusse tennene…

Og vet dere hva jeg klarte å gjøre? Nei, det tror jeg faktisk ikke dere i deres villeste fantasi kan forestille dere, haha! Jeg presterte nemlig å gjøre dette: 

Ikke spør meg hvordan det gikk til en gang, for det bare skjedde. Altså, er jeg den eneste som klarer å gjøre sånne rare greier? Jeg har ofte tatt shampoo i håret to ganger fordi jeg har glemt at jeg har gjort det, jeg har klart å legge skittentøy i fryseren og telefonen min i kjøleskapet – Men jeg har aldri klart dette før. 

Jeg lurer på om jeg begynner å bli surrete på ekte jeg, haha! Og jeg lurer fælt på når hjernen min fikk det for seg å ta tannkrem på hårbørsten… Altså?! 

😂😅🤦🏻‍♀️

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Hvordan er det mulig?!

  1. Jeg heller noen ganger cola zero i Nescafépulveret.. Det jeg egentlig skal helle oppi er jo varmt vann fra vannkokeren 😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *