Dette er grunnen til at jeg er singel:

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

La oss ta en prat om singellivet her. Eller rettere sagt grunnen til at jeg er singel 🙋🏼 Vi kan hvert fall kalle det noen svært medvirkende årsaker… 

Her om dagen var den en fyr som sa følgende til meg: «Hvordan er det mulig at du er singel?!». Jeg måtte le da jeg hørte det og jeg forstår at det kanskje var ment som et kompliment (eller et hint… Alt ettersom), og når jeg begynte å tenke etter så fant jeg ut av at det egentlig ikke er så rart. 

Faktisk er det ikke rart i det hele tatt… Her er de seks første grunnene jeg kom på: 

1. Jeg tar med meg jobben overalt. Bokstavelig talt. 

2. Jeg liker best å ha hele sengen for meg selv…

3. Jeg tar hele isboksen selv og behøver virkelig ingen å dele med. 

4. Jeg er kanskje litt for glad i å gå antrukket som dette:

5. Jeg sitter stort sett aldri på rumpa og gjør derfor de rareste ting til ganske rare tidspunkter…

Som å vaske badet 01.52. Jepp!

​6. Jeg gjør ganske mye annet rart også… 

Som å balansere en boks med Pepsi Max på nesa. Og hvis det er noen andre der lager jeg mer enn gjerne en konkurranse ut av det. Det er kanskje ikke så tiltrekkende med ei dame som balanserer en brusboks på nesa, og hvert fall ikke ei dame som har konkurranseinnstinktet til Johaug og Bjørgen – Til sammen. 

MEN! Jeg har selvinnsikt da hvert fall, og det er vel positivt… Til en viss grad 😅 

// Marty 

9 kommentarer

9 thoughts on “Dette er grunnen til at jeg er singel:

  1. Kan ikke se at det skulle være noen grunner for å forbli singel … mange av de der grunnene er litt søte i grunn.
    Jeg er singel og har vært det leeeeeenge, ikke at jeg ikke ønsker meg en kjæreste og savner det å gjøre kjæresteting men tenker også at jeg nekter bare å forandre meg så mye og hvis noen ikke vil ha meg som den jeg er så får det bare være… jeg er et fantastisk menneske, veldig empatisk og bryr meg mye om de rundt meg, jeg ville aldri bevist skade eller såre noen, jeg har mine … rare ting jeg liker å gjøre men jeg ville gjort noen forandringer om den dagen skjer at jeg plutselig fant noen da, men de store tingene tviler jeg på at jeg ville forandret, men de små tingene.

  2. Det er absolutt ikke noe merkelig med deg, og alle de saker er ting som man kan “se forbi”.
    De klæra du går i hjemme er vel din sak, ikke andres, uansett, så er det jo ikke naken?!
    Som Elijah skriver over, “Singel fordi jeg foretrekker det” er vel mer passende 🙂
    Men hvem vet en drømmeprins(esse) er vel rett borti svingen kanskje?
    Lev livet, ha det gøy og nyt mens man kan 😀

  3. Å ikke være singel er et resultat av kjærlighet ikke et valg. Er man så heldig å finne den partneren man ønsker å dele livet med, bør man gjøre alt for den personen. Heldigvis modnes også vår hjerne, det man ikke vet i en alder av 20-30 får man innse senere i livet. Man kommer til et punkt der spenningen med ny kjærlighet overdøves av trygghet, nærhet, tillit og glede. Man kommer til et punkt livet hvor man faktisk ønsker noen å dele hele sengen, dele husvask, dele isboksen eller bare se gleden i at man irritere seg over partneren fordi de spiste opp hele isen. Å ha en kjæreste som også blir din aller beste venn, en person som kjenner deg bedre enn dine egne foreldre og venner, ja det er trygghet i det og vi mennesker lever så alt for kort til å være alene. Enhver kvinne fortjener en mann som elsker deg over alt på jord eller vers visa. Ensomhet er aldri et fornuftig valg..

  4. Tom
    Du er klar over at singelalene og ensom ikke er det samme ikke sant?. Alene og ensom er to veldig forskjellige ting.
    Ensomhet er en følelse du kan ha like mye om du er sammen med noen.

  5. Ingenting med deg er rart eller spesielt. Du er midt på treet som alle oss andre. Til og med når balanserer en drikkeboks på nesa..zzzzzz

  6. Er singel selv… Synes det er vanskelig å finne noen jeg virkelig liker å tilbringe tid med, kanskje jeg bare er litt for kresen haha

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *