Det er litt flaut å innrømme…

Categories Inspirasjon

Reklame | Kondomeriet

Da jeg var liten husker jeg at jeg tapte et veddemål med noen i klassen. Straffen var at jeg måtte gå inn på Kondomeriet og være der inne i tre minutter. Akkurat som at det var det verste i hele verden. Jeg husker at det var så flaut. Spesielt når den dyktige damen som jobbet der spurte om jeg trengte hjelp til noe. Det gjorde jeg ikke, men om jeg var nysgjerrig? Oh yes! 

Det er mange år siden jeg tapte det veddemålet, men jeg skal ærlig innrømme at det har tatt lang tid å legge bort tanken om at det er flaut å oppsøke Kondomeriet. Jeg har alltid tenkt at det er så synlig, kleint og rart. At Kondomeriet er så skummelt. 

I fjor gikk jeg og noen venninner inn på Kondomeriet sammen, ettersom en av venninnene mine skulle ha en av kremene deres. Det tok en hel time før vi kom oss ut derfra, fordi vi kom i snakk med en av de ansatte – Og jeg har aldri lært så mye bra og viktig om sex som den timen inne på Kondomeriet. 

Faktisk gjorde det at vi gikk innom flere ganger, og tror du ikke at jeg handlet også? Oh yes. 

Et drøss av spennende kremer og en Womanizer senere si 😅 

Jeg kan stolt meddele at jeg nå har inngått et samarbeid med Kondomeriet, og jeg er glad for at de ønsker å ha med meg på laget og at vi sammen kan snakke om det som er tabu, gjøre det å for eksempel handle på Kondomeriet litt mer naturlig og normalisere ting som vi allerede vet at er normalt. 

For visste du at over halvparten av norske kvinner eier en vibrator? Eller at 2 av 3 har brukt sexleketøy alene eller sammen med partner? Det er altså verken unormalt eller rart å kjøpe eller å bruke 💪🏻 Og ja, det syntes jeg faktisk vi burde tørre å prate litt mer om! 

Det er mange som syntes at det er flaut å handle på Kondomeriet, og det er helt greit! Jeg skal være så ærlig og si at jeg skjønner det. Men de som jobber der er så dyktige, og hallo – Sex er faktisk noe av det mest naturlige i hele verden, så det blir faktisk ikke kleinere enn hva vi gjør det til selv. Kondomeriet er ekstremt dyktige, de ufarliggjør og de gjør utrolig nok ting litt gøyere. 

Og når vi er inne på sexleketøy! Personlig kan jeg anbefale denne snerte saken:

Det er en Womanizer og den er helt rå. Alene, eller med en partner 🤩 Jeg testet den første gang for et halvt år siden, og den har fått fast plass i toalettmappen min. 
 

«Womanizer er det heteste sexleketøyet nå for tiden, og hylles av kvinner verden over!

Leketøyet minner om en vibrator, men stimulerer i stedet klitoris ved hjelp av orgasmetriggende trykkbølger. For mange blir det overaskende enkelt å få orgasme og flere opplever også å få sine aller første multiorgasmer. Womanizer kommer i flere spennende varianter» 

 

Hvis dere har lyst på en Womanizer kan dere få 10 % avslag hos Kondomeriet når du handler i butikken deres i Karl Johan eller HER med koden MARTINE10. Tilbudet gjelder fra idag og ut onsdag 26.9. Faktisk skal bestevenninnen min få en i bursdagsgave 😉 

Dere vet at jeg syntes at vi skal snakke om alt, og spesielt det vi kanskje syntes er litt flaut. Også innen for kropp og seksualitet. Derfor er det viktig for meg å slå et slag for å normalisere både sexleketøy, men også det å oppsøke råd og teste det man selv er nysgjerrig på. 

Det er hvert fall ikke vits i å kaste bort tid på å syntes ting er flaut, og hvert fall ikke på ting som er så naturlig som sex. 

Enig? 

// Marty 

16 kommentarer

16 thoughts on “Det er litt flaut å innrømme…

  1. Jeg elsker at du kan skrive om dette på en sånn måte. Det er så naturlig og bra, og det hyller jeg 😘

  2. Det hadde vært kult om du kunne stilt noen av de som jobber på Kondomeriet spørsmål og at de kunne svart på de vanligste spørsmålene de får. Som for eksempel at du søkte etter spørsmål på Instastory. Jeg lurer på masse selv som jeg ikke helt tør å spørre om!! Håper du kan det 💕

  3. Tøft å gå offentlig ut med dette, å si det alle tenker er ofte det beste! Veldig fin blogg du har, ønsker deg en fin kveld videre.
    Jaevelungene

  4. Det er så bra at du gjør slikt som dette! 😁 men et lite spørsmål fra en fattig student, har du ikke mulighet til å prøve å få til en rabattkode på noe som er litt snillere til lommeboka enn denne? 700kr inkludert frakt går veldig utover økonomien til studenter😅😅😇

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *