Nå svarer jeg på det dere lurer på!

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

(Inneholder reklame for egen bok)

Det er s ø n d a g, og selv om jeg snart inntar litt feriemodus på Rhodos er det duket for ukens spørsmål og svar (som vanlig)! Og siden jeg snart skal dra på meg bikinien og smøre skrotten inn i solkrem igjen, gikk jeg inn i arkivet og la ved noen irriterende deilige sommerbilder i dette innlegget. Bare hyggelig. Forresten! Hvor ble egentlig sommeren av? GI MEG MER! Jeg elsker høsten, men jeg kjenner at jeg ikke er helt mottakelig for en lang og kald vinter om ikke sånn altfor lenge. Gid, jeg håper det blir lenge til. 

Ehm… Ikke spør meg hvorfor jeg plutselig skrev gid. Det har ikke skjedd før. 

🍉🍉🍉

Hvor lenge skal du være på ferie?

Jeg skal være borte i en uke, så jeg kommer hjem neste søndag! Jeg gleder meg så syyyykt til å bare chille, late som jeg er med på Charterfeber og få fregner. 

Skal du på ferie med en ny flamme? 🔥

Nei, haha. Eller, hvis mamsen regnes som en ny flamme så skal jeg det. 

Hvem er din nye flamme?

Jeg har ingen ny flamme jeg altså. Jeg delte seng med katten min hjemme hos mamma og pappa i natt, og det var veldig hyggelig. Ukomplisert og koselig. Liker det best sånn. 

Hvordan har du det nå?

Jeg har det sånn at jeg ikke kan vente til å ha en uke til å tenke, puste og hente meg inn litt nå. Denne uken med ferie kommer liksom perfekt. Jeg føler at jeg har løpt etter absolutt alt de siste ukene, det har vært (fantastisk) overveldende med boknyheten og det har vært mye jobb. Jeg føler ikke at jeg har kontroll på så mye sånn ting er nå og at det er mye som står litt på hodet. Men, nå skal jeg bruke denne uken til å få litt orden og til å rydde opp litt i hodet og sinn! Takk som spør <3

Har du skrevet boka helt selv?

Jepp, men jeg har hatt en veldig dyktig redaktør som har lest alt og kommet med innspill! Det er så stas at boken endelig er her og ikke minst at jeg fikk det til 📖

Hvordan visste du at det var rett å slå opp med C?

Jeg bare følte det. Det var på en måte det eneste som føltes rett, og jeg var så tom. Ferdig. Egentlig vet jeg ikke, jeg bare valgte å stole på magefølelsen min og ta sats. Hvis jeg skulle valgt trygghet så hadde vi aldri gjort det slutt. Men, noen ganger tror jeg at man må ta å trosse tryggheten litt og ta litt valg for seg selv. Akkurat nå har det vært helt rett for å finne ut av ting. 

Tror du at du og C kommer til å bli sammen igjen en gang?

Hmm… Det er veldig mange som lurer på dette og hvis jeg skal være helt ærlig så føler jeg at en del av de rundt oss ikke har tatt så tungt på det fordi de tror det.  Eller vet det, som mange sier. Selv så vet jeg ikke. Akkurat nå skal vi ikke det, for jeg er nødt til å finne ut av en del ting og være litt alene, men på en annen måte så håper jeg det jo. Om dere skjønner? Jeg tar en dag av gangen og prøver å sette meg selv først. Det er litt vanskelig for det er ganske nytt for meg, men jeg jobber med saken! 

Kan du svare 100 % på hvorfor det ble slutt?

Jeg skal tenke på det. Jeg føler på en måte at jeg har delt det, men jeg skal tenke på om jeg vil skrive et innlegg om det. Men dere må ikke tro at det er noe mer dramatikk som ligger bak enn det som er fortalt – For det er det OVERHODE ikke. 

Hvor kan man kjøpe boka di?

Den kan forhåndsbestilles HER og den kommer i butikk 8.oktober <3 TAKK til alle som har kjøpt den!! Det betyr enormt. 

(Fra da jeg var på vinsmaking og latet som jeg drakk vin i sommer. Skitt, som jeg koste meg) 

Hvor mange hadde du fortalt at du skulle skrive bok til?

Nesten ingen! Mange av mine nærmeste hadde ikke peiling en gang.

Har du skrevet om C i boka?

Ja, men ikke med navn. Det er jo overhode ingen selvbiografi, men jeg skildrer og deler noen personlige historier og hendelser. Jeg har blant annet delt en historie i kapittelet om kjærlighet og forelskelse. Ida Fladen er med på slutten av kapittelet og svarer på spørsmål, og det anbefales på det sterkeste. 

Hva syntes du om jenter som prøver seg på C?

Alle har sin fulle rett til å gjøre det, haha! Jeg juger jo hvis jeg sier at jeg digger det, men sånn er det jo bare. 

Hva syntes du om at Jorun Stiansen og Sophie Elise kysset under gårsdagens episode av Skal Vi Danse?

Det har jeg ikke tenkt sånn altfor mye på egentlig. Jeg har tenkt mer på at folk reagerer sånn i kommentarfeltene, men det blir et blogginnlegg i seg selv hvis jeg skal skrive alt jeg tenker (haha). Kult at hun gikk videre, selv om det var synd Dorthe røk! Det var veldig gøy i går <3

Har du komplekser for at nesen din er skjev?

Den er skjev fordi den er knekt hele fem ganger, og den er liksom bare sånn. Jeg elsker ikke nesa mi på noen som helst måte, men jeg aksepterer og lever fint med at den er som den er. Jeg har hatt mye større komplekser for den tidligere, men jeg bestemte meg vel egentlig bare for at jeg ikke orket å bruke mer energi enn nødvendig på det! Den er jo liksom en del av meg og hvem jeg er da. 

Hvem er på topplista di på Snapchat?

Syntes du det er fint å starte nye “forhold” med vennskap eller med dating først?

Oi, det kommer vel helt an på… Begynner man med å date går man jo inn i det fordi man som regel har en intensjon om at det kanskje kan bli noe mer, og med et vennskap så legger man jo lista lavt. Jeg vet ikke hva jeg foretrekker egentlig. Jeg hater hvert fall sånn “spill” og at man skal drive å tolke alt mulig – DET er stress det. 

Har du noen bra podkaster å anbefale?

Akkurat nå hører jeg mest på Janka & Marte sin podkast, Harm & Hegseth og Livet på Läktaren!!! Rop ut hvis du har noen kule tips. 

​Hvem ville du ha tatt med deg på en øde øy av Frank Løke og Donald Trump?

Jeg hadde sendt de dit sammen. 

Det var det for denne gang! Jeg håper dere får en fin søndag, så snakkes vi fra hotellrommet på Rhodos 💕 

// Marty 

 

 

 

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Nå svarer jeg på det dere lurer på!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *