Hva skal vi spise til middag?

Categories Inspirasjon

Ah, den evige kampen og frustrasjonen. Jeg har ikke tall på hvor ofte jeg føler meg lost når det kommer til valg av middag, ja, i dag også. Er det bare meg? Jeg kan stå rett opp og ned på butikken i evigheter i forsøk på å komme på noe å spise. Og om jeg ofte ender opp med nudler? Ja, det kan jeg love deg. Som regel handler jeg for flere dager når jeg først handler, og det er enda vanskeligere. Kom på fem middager på rappen du liksom. Morsomt. 

Forrige mandag var jeg lost på ekte (i dag er nesten like ille). Søkeloggen min så sånn ut, noe den for så vidt gjør ganske ofte):

Jeg ringte mamma og spurte på Instagramstory i håp om å få litt inspirasjon. Og, det tikket inn med haugevis av gode tips og svar! Jeg tenkte derfor at jeg skulle dele noen av tipsene her. Bare sånn i tilfelle du skulle finne på å føle deg like sulten og lost som meg idag eller i morgen…

Jeg endte opp med pitabrød, kyllingkjøttdeig og salat etter tips fra venninnen til mamma om noen lurte… 

Lykke til 😂🍔🌭🌮

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Hva skal vi spise til middag?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *