Nå slutter jeg!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

I dag har jeg en sånn dag. En sånn dag der jeg føler meg halvparten av alle andre, der jeg føler meg grå og ikke minst ubrukelig. Hurra for sånne dager, sier bare jeg. Følelsen jeg våknet med ble ikke akkurat bedre etter å ha skrollet meg gjennom Instagram. Forresten! Hvor rart er det egentlig ikke at det første jeg gjør om morgenen er å sjekke sosiale medier? Det er jo som at jeg er livredd for å gå glipp av noe og det er ganske rart at jeg selv velger å få slengt i trynet at ja, jeg er halvparten av alle andre der jeg ligger med morratrynet mitt blant de som allerede har rukket en treningsøkt, morgenkaffen og smiler blidt og ønsker meg en fin dag. Sorry, men det er det ikke alltid jeg orker. 

Derfor bestemte jeg meg for at jeg skulle ta et raid idag. Jeg gikk gjennom nesten hele lista mi på Instagram og jeg fjernet alle de som ikke gjør meg godt på en dag som idag. Jeg fjernet alle de som forteller meg at jeg burde ta litt flere squats….

Når jeg føler meg som dette…

Jeg fjernet alle de som forteller meg at jeg burde få et litt mer perfekt hjem…

Når hjemmet mitt ser sånn ut… 

Jeg fjernet alle de som forteller meg at jeg burde være så ufattelig lykkelig hele tiden… 

Når jeg føler meg litt sånn her…

Blant annet. 

Og vet du hva? Det føles skikkelig godt. Jeg er nemlig en av de som lar meg påvirke og det er faktisk ikke hver dag jeg klarer å skille mellom det bli inspirert og det å bli påvirka. Derfor er det mye bedre at jeg oppsøker det når jeg selv ønsker, enn at jeg får det slengt i trynet når det minst trengs. 

Du må ikke misforstå meg, for disse som jeg har valgt å slutte og følge i dag inspirerer meg på andre dager og det er ingen kritikk av dem… Det handler bare om at jeg må ta ansvar for å beskytte meg selv og derfor slutter jeg å følge de som gjør at jeg føler meg dritt. For vet du hva? Det gidder jeg søren meg ikke 💪🏻

// Marty 

3 kommentarer

3 thoughts on “Nå slutter jeg!

  1. Er sååå glad for at det ikke er bare meg som har sånne dager innimellom 👍😂 det positive er at, da er det bare en vei. Og det er ☝️

  2. Så bra skrevet. Det er noen dager som er litt dritt fra før, som blir mer dritt av sosiale medier. Det værste er at vi vet det så godt, men velger selv å plage oss med alle fantastisk perfekte mennesker på sosiale medier.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *