Sannheten om oss bloggere:

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Det hender ganske ofte at jeg får spørsmål om jeg kan dele hvordan er helt vanlig dag for meg ser ut. Det har jeg vel egentlig aldri gjort før, men jeg tenkte jeg skulle dele hvordan en helt vanlig (kjedelig) dag for meg ser ut. Jeg skal ikke tale på vegne av alle bloggere i hele landet, men alle har nok en del dager som denne… Vi er nemlig ikke alltid på dødsfete events, på rød løper eller på “kjempe spennende prosjekter”. Det hender nemlig at vi ha noen plikter som må gjøres og at vi må gjøre litt grovarbeid vi også. Stort sett er det faktisk sånn. 

Hvert fall hos meg. 

Dagens antrekk ser dere hvert fall øverst i innlegget. 

I dag har jeg hvert fall…

Vasket klær… 

Og plukket opp en truse som har falt ned x-antall ganger. Alle klypene mine er borte… 

Jeg har gått i søpla… Som betyr å legge posen utenfor døren og ta den med neste gang jeg skal forbi søppelkassene.

Jeg har spist en veldig Instagramvennlig lunsj. Og ja, porsjonen er altfor liten for et arbeidsjern som meg… Jeg bare hadde ikke mer for jeg skulle ha handlet i dag morges, men det er enda ikke gjort. 


Ja, også drakk jeg solo rett av flaska til dessert. 

Jeg har forsøkt å være kreativ. Jeg har svart på mailer, gjort ferdig litt plikter og forsøkt å pønske ut hva jeg skal spise til middag. 

Og her sitter jeg enda. Vel, jeg har faktisk løpt meg en tur også og den småskrøt jeg av på Snapchat på følgende måte:

Vi bloggere har noen (ganske mange) sånne dager der vi går på veggen hjemme, må være kreative og gjøre unna kjedelige greier – Så… Dette er en helt vanlig dag for meg til alle som har lurt. 

Og… Jeg har knust favorittvasen min. 

Håper mandagen deres har vært fin 😉

// Marty 

 

1 kommentar

1 thought on “Sannheten om oss bloggere:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *