Dette er fantastisk!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Reklame | Nettbonus

(Funfact: Hver gang C og jeg skal kjøre langt vil jeg at han skal kjøre for da kan jeg sitte på mobilen, sjekke Instagram og markere alle favorittene mine i de forskjellige nettbutikkene…) 

Jeg har perioder der jeg helst vil shoppe hele tiden og nå er jeg inne i en sånn periode. Jeg digger å sette meg ned, klikke meg rundt i diverse nettbutikker og kikke, la meg inspirere og… Shoppe. 

For noen uker siden kom jeg over en nettside som heter Nettbonus.no. Jeg er ofte litt skeptisk til det aller meste, men jeg valgte å registrere meg hos Nettbonus.no – Og jeg angrer ikke et eneste sekund. Faktisk er jeg så fornøyd at jeg valgte å kontakte de for et samarbeid, fordi jeg har så lyst til å anbefale de for alle andre som er like glade i å shoppe på nettet som meg, haha! 

Det fungerer sånn som dette: 

Det eneste du behøver å gjøre for å få bonus (penger) når du shopper er å gå inn på Nettbonus.no og registrere epostadressen din. Når du har gjort det kan du handle i 200 forskjellige nettbutikker som alle gir deg en bonus hver gang du handler. Det betyr at du blant annet får 7 % av handelen til tilbake ved å handle hos Nelly, 6 % av å handle hos Hotels.com, 7 % av å handle hos Stayhard, % hos Proteinfabrikken og MASSE mer. (Jeg digger at de har blant annet NA-KD, Lindex og Vita). 

Det betyr at hvis du skal shoppe hos Nelly, så lønner det seg for deg å gå gjennom Nettbonus.no – For da får du igjen penger. Altså, du tjener ekte penger på å nettshoppe via Nettbonus.no. Og enda en altså… Mitt shoppinghjertet digger det. 

Sånn fungerer det: 

1. Registrer deg hos Nettbonus.no HER

2. Klikk på nettbutikken du vil handle i. 

3. Få nettbonus! 

Og, det beste av alt… 

Jeg elsker jo konkurranser og jeg har derfor fått lov til å dele ut et gavekort på 1000 kr til en av dere i samarbeid med Nettbonus,no. Du kan velge blant alle butikkene Nettbonus.no har avtale med! 

Det du behøver å gjøre er å registrere deg på Nettbonus.no og legge igjen en kommentar i kommentarfeltet om hvilken nettbutikk du vil vinne 1000 kroner til. 

Husk å legge igjen mailadressen din her også (den er kun synlig for meg) Vinneren trekkes på fredag. 

Lykke til og happy shopping 💖

// Marty 

317 kommentarer

317 thoughts on “Dette er fantastisk!

  1. Jeg har deltatt og elsker konseptet;) Nelly.com er min favoritt butikk som jeg hadde ønsket et gavekort hos:)

  2. Jeg har deltatt og elsker konseptet;) Nelly.com er min favoritt butikk som jeg hadde ønsket meg et gavekort hos!:)

  3. Har registert meg, gjerne delta 🌸🤩 Poster en andre gang for ble usikker om jeg må skrive butikk her, men kunne tenke meg Nelly <3

  4. Ønsker meg gavekort hos Bik Bok, så jeg får råd til å kjøpe litt nytt til skolestart! Bor på en barnevernsinstitusjon, så er veldig begrenset Hvor mye penger jeg har/får!🌸

  5. Jeg ønsker gavekort til Lindex og nakd🤗 krysser 🤞. Pleier aldri å være heldig i konkurranser..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *