Ukens spørsmål & svar

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Hei gjengen! Akkurat nå ligger jeg i sengen og vurderer om jeg skal bli liggende, eller om jeg snart burde stå opp. Brødrene til C har dratt hjem og C sover ved siden av meg. Det er søndag og da er det som vanlig klart for ukens spørsmål og svar. Så… Here you go! 

🌻🌻🌻

​Er du opptatt av hvordan feeden din ser ut på Instagram? 

Ja, eller. Det er litt vanskelig å svare på, for er det noe jeg vil legge ut så legger jeg det ut – Uten at jeg bryr meg om det passer inn eller ikke. Samtidig så syntes jeg jo at det er gøy å ta bilder, når ting passer og når det ser fint ut. Hmm… Er det greit å svare ja og nei? Haha. 

Har du noe kontakt med Isabel Raad?

Nei, det har jeg ikke. 

Når har du bursdag?

Jeg har bursdag 19.januar! 

Hva heter den sangen du har lagt ut på Instastory der dere danser? 

Det er SÅ mange som har lurt på det. Haha, søk på: 3bih så finner dere den. Den fenger irriterende mye. 

Leser du andre bloggere sine blogger?

Ja, det gjør jeg. Det er få jeg leser fast, men jeg er stort sett innom noen blogger om dagen. Det er alltid gøy å se hva de andre driver med og ikke minst hente inspirasjon 🌸

Hvem gjør mest husarbeid hjemme hos dere?

Det er meg. 

Hvordan komme seg gjennom et brudd?

Jeg har kun hatt en ungdomsskolekjæreste før C i noen få måneder, så jeg har faktisk ikke et godt svar på dette. På en måte håper jeg at jeg aldri kommer til å kunne svare på det heller… Heh. Men! Jeg tenker hvert fall at man må huske på sin verdi, både før, under og etter et forhold. Lykke til <3

Hva er det dyreste du eier?

Hmmm… Det må være bilen min uten tvil. 

Kan du fortelle en hemmelighet?

Ja. Jeg spiser ketchup på taco. En gang når jeg skulle spise taco med en fyr turte jeg ikke å si det fordi jeg syntes det var skikkelig flaut. Det var kanskje ingen hemmelighet, men ja – En fun fact da hvert fall. 

Har du hatt sex den siste uken?

Jeg har vært barnevakt den siste uken jeg så jeg har ikke tenkt tanken en gang, men takk som spør. 

Hvordan er det å være alene hjemme nå? Husker du var mye redd etter alt som skjedde i fjor.

Jeg var helt alene hjemme i går kveld og det går kjempe fint. Det var noe som løsnet når vi flyttet inn i ny leilighet! Her trives jeg og jeg føler meg trygg på en helt annen måte. Jeg er fortsatt skvetten og jeg har noen dager som er dårligere enn andre, men stort sett så går det veldig fint – Noe jeg er ordentlig glad for. Jeg føler at leiligheten min er så privat, og det føles bra. 

Hva er det kleineste du vet om?

HAHA. Dette spørsmålet har jeg tenkt lenge på. Jeg vet faktisk ikke! Jeg er ikke så klein av meg, men hmmm… Jeg vet faktisk ikke! 

Hvorfor mistet du plutselig masse følgere på Instagram?

Du! Jeg gjorde det selv. Jeg har fjernet noen tusen følgere fordi de ikke var relevante eller viste noe engasjement på profilen min. Jeg vil mye heller ha gode, kule og engasjerte følgere enn mange som bare er der! 

Nei, nå skal jeg komme meg opp og gjøre litt ting som må gjøres før jeg skal avgårde på trening. I morgen begynner hverdagen igjen og jeg gleder meg skikkelig. JA TAKK RUTINER!

// Marty 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Ukens spørsmål & svar

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *