Noe jeg bare må dele…

Categories Inspirasjon

I dag skal jeg gjøre noe jeg ytterst sjeldent gjør. Jeg skal nemlig dele en oppskrift med dere! Skitt tenker sikkert du – Og med god grunn. HAHA. Når jeg var i Portugal forelsket jeg med i en bitteliten restaurant som het Nabu Bowls, og vi spiste lunsj der hver eneste dag. Det var smoothiebowls med forskjellige smaker og varianter, og ah… Det var SÅ godt. 

Jeg falt pladask for en med peanøttsmør, og jeg har egentlig aldri spist det før så det var litt rart. Jeg var så heldig å få ta bilde av oppskriften og derfor må jeg bare dele den med dere:

– 2 bananer

– Peanettsmør

– Jordbær (eventuelt andre bær du syntes er godt)

– Granola

– Kokkos

– Soyamelk/kokkosmelk (alt ettersom hvordan smak du vil ha på den) 

Sånn gjør du:

Det er lurt å fryse ned peanøttsmøret sånn at det blir kaldt/litt stivere. Da blir smaken mye bedre!

Et alternativ er å bruke isbiter til å gjøre den kald. 

Putt en banan i blenderen. 

Bruk 3/4 av en peanøttsmørboks i blenderen. 

Tilsett væske. Vær forsiktig så den ikke blir for rennende! 

Bland alt sammen! 

Hell over I en bolle og pynt akkurat som du vil. Jo mer bær, jo bedre smak. 

Jeg bruker jordbær og banan, og maaaasse granola. 

Verre er det ikke, og når jeg får det til tror jeg jaggu at du gjør det også. 

NYT 🥤

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Noe jeg bare må dele…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *