Ti tanker i dag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

🖤 At jeg er heldig. Det er lenge siden jeg har følt meg så privilegert og heldig som jeg gjør nå. 

🖤 Punktet over gjør meg også sulten. Jeg er liksom sulten på livet og det kjennes ut som at jeg vil være i bevegelse hele tiden. Jeg vil gjøre alt nå og jeg vil ta verdensherredømme. Skitt, det er faktisk ganske slitsomt, haha. Det gjør at jeg på en måte ikke klarer å slappe helt av, og det er noe jeg må jobbe med. 

🖤 Jeg gleder meg til å bli mamma. Og nei, det er ingenting som ligger i planene akkurat nå. Det er også stor sannsynlighet for at jeg overhode ikke gleder meg i morgen, men akkurat i dag slo det meg hvor fint det en gang kommer til å bli. 

🖤 At mensen blir ekstra stress når det er sommer, sol og bading. Hallo, give me a brake. 

🖤 Jeg vil oppdatere undertøysskuffen min. Kajsa som jeg var sammen med i Portugal hadde SÅ mye fint undertøy, og jeg følte meg ubrukelig der jeg subbet rundt i den samme trusa som jeg subba rundt i på ungdomsskolen. Jeg har derfor bestemt meg for å kjøpe litt nytt undertøy. Akkurat nå tenker jeg at jeg skal bruke matchene undertøy hver eneste dag, men hallo… Vi får nå se på den saken.

🖤 Matlysten min er herved forsvunnet. I Portugal var jeg kronisk sulten, men så fort jeg kom hjem så forsvant matlysten helt. Men, mat må jeg ha uansett 🍍

🖤 Hver eneste søndag har jeg jo et innlegg der jeg svarer på spørsmål og denne uken har jeg veldig lyst til å gjøre det på film. KUULT eller hva? Haha. Jeg gruer meg litt. 

🖤 Jeg gjøre om, jeg vil freshe opp meg selv, garderoben min, hjemmet mitt og livet mitt. 

🖤 Hvorfor er det sånn at noen mennesker mener at de har mer rett til noe enn noen andre? For eksempel: Hvorfor er det sånn at noen mennesker mener at de burde slippe å stå i kø, når absolutt alle andre må stå i kø? Det er jo ikke akkurat sånn at noen syntes det er fett å stå i kø. Om du skjønner? 

🖤 Jeg vil være sammen med C. Jeg savner han skikkelig. Jeg vil ligge til langt på natt og skravle, jeg vil se på film, jeg vil sitte å se på han og kline. HAHA! Jeg tror det er sommeren sin skyld. 

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *