EN NYHET!

Categories Tanker 💭

Woho. Om det skjer mye spennende om dagen? YES 👊🏻 I vinter tok Cornelis Elander, også kjent som Hollywoodtreneren kontakt med meg. Han hadde en spennende ide, og vet dere hva? Nå er den ideen realisert – Og vi er i gang med noe kult, nytt og spennende. Cornelis og jeg skal nemlig lage tja, hva skal vi kalle det? Videopodcast kanskje?… Der vi snakker om det vi syntes er viktig, ting som skjer i samfunnet og om temaer vi mener burde tas tak i. Det som er kult er at jeg og Cornelis er på to vidt forskjellige steder i livet, og for så vidt verden – Samtidig som vi har en god tone og har et ønske om å skape noe kult sammen. 

I første episode tok vi opp blant annet spørsmålet “hvem har lov til å vise seg frem i baroverkropp”. 

Så yes, her er første klipp av BLOGGERNES MENING:

La meg gjerne høre hva du tenker! Vi er helt i startfasen og ting er fortsatt ikke helt satt, men jeg tror det kan bli både spennende og bra.

KULT! 

// Marty 

6 kommentarer

6 thoughts on “EN NYHET!

  1. Hei! Så kjekt med sånne video podcast! Men en ting jeg savner veldig… tekst… jeg er døv og får ikke med meg hva dere sier en gang😪 har lyst å få med meg hva dere sier i videoene på lik linje som alle andre:) klem

  2. Flott tema! selv om jeg er temmelig lei av hele kroppspress-snakket nå! Guuud ass! Hva om alle kunne holdt litt meninger for seg selv! Da hadde verden vært et bedre sted!
    Er delvis enig med dere begge. Men hører en tydlig forskjell på dere, å det er at Cornelis fokuserer mye mer på HELSE-SYKDOM o.s.v. Å det er vel nettopp DET som bør være i fokus! IKKE KROPP OG UTSEENDE!
    Klem, Beate!

  3. er litt enig men en viktig ting i dag er alt koster å alle tror alle tjener så godt.sunn mat er dyrest å folk hsr ikke tia til og lage heim laga mat for man må ha litt av alt.mange spiser vegan vegetar for d gir mindre kalorier å da får de mangel på viktige viraminer å mineraler

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *