Nå svarer jeg på spørsmålene!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hey! Det er klart for ukens spørsmål. Denne uken har det kommet mye juicy og relativt mye rart (haha) i innboksen, men jeg har forsøkt å svare på det jeg selv har ment er viktigst og som det har vært størst interesse rundt. 

🌼 Hvorfor spiller du så ofte offer?

Dette har jeg sett at flere har skrevet i anonymeforumer og liknende og jeg lurer på hvorfor. Offer, fordi hva da? Fordi jeg har blitt drapstruet? Overfalt? Og fått et nakenbilde spredd på nett? Hvis det er disse sakene som har gjort at noen har et bilde av at jeg “spiller” offer, så mener jeg oppriktig at det er rimelig sykt. Dette er jo min blogg og her deles mine tanker og følelser – Og selvfølgelig kommer saker og synspunkter fra meg. Om noen er uenig i det og mener at jeg burde gjort ting annerledes så er jo det helt i orden! 🙂

🌼 Jeg så at du og Isabel Raad var på samme utested på 17.mai, var ikke det rimelig kleint?

Jeg hørte at hun var der, men jeg traff ikke på henne. Og for min del så er ikke det kleint! 

🌼 Hvorfor lyver du om at du ikke drikker alkohol når det var tydelig at du hadde drukket på utestedet på torsdag?

Jeg hadde bilnøkkelen i veska og et glass vann i hånda – Og det går faktisk an å ha det SJUKT moro uten å drikke!

🌼 Hvorfor har du ikke skrevet noe om 17.mai på bloggen annet enn hva du hadde på deg?

Hmm… Rett og slett fordi jeg ikke har hatt noe behov for det! 

🌼 Hvordan går det med ankelen din nå som du spiller fotball igjen?

I starten var det vondt hver eneste dag, men nå går det faktisk overraskende bra og det er helt fantastisk! Takk som spør <3

🌼 Hvor handler du mesteparten av klærne dine?

Oi… Jeg skulle gjerne svart en butikk, men jeg handler faktisk klær overalt der jeg finner noe jeg liker! 

🌼 Hvordan går det mellom deg og C nå?

Det går bra! Vi har det veldig fint begge to, og det gjør jo at vi får det veldig fint sammen også. Vi har jo våre greier, som alle andre par – Men alt er fint og det gjør meg glad. Eller, ingenting gjør meg gladere egentlig. 

🌼 ​Hvor har du kjøpt den stripete bikinien fra bildet på Instagram?

Den er fra H&M! Jeg kjøpte den i fjor, men jeg tror faktisk at den finnes fortsatt.

🌼 Hvor gammel er søsteren din?

Hun er 15 år! 

🌼 Hvor er bunaden din fra? 

Det er en Dovrebunad! Det er veldig gøy for det er ikke så mange som har den. 

🌼 Leaser du bil eller har du kjøpt?

Jeg har kjøpt 🙂 

🌼 Hvor mye betaler du i husleie der du bor?

Det er hemmelig! 

🌼 ​Er foreldrene dine skilt?

Nei, de er sammen og har vært det i snart 30 år! WOW. 

🌼 Kunne du tenke deg å få barn nå?

Nei, og ja. Altså. Jeg kan av og til tenke at det hadde vært amazing, samtidig så er jeg veldig der at det ikke passer og at jeg vil være eldre. 

🌼 Blir du lei deg når folk skriver/sier stygge ting om deg?

Ja, det blir jeg. Samtidig så jobber jeg med å ikke ta meg nær av det. Noen ganger er det enkelt, andre ganger er det ordentlig vanskelig! 

🌼 Tror du at mange har et feil bilde av hvordan du er?

Ja, det tror jeg faktisk. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har møtt mennesker som sier “Oi, jeg visste ikke at du var SÅ hyggelig i virkeligheten”… HAHA! 

🌼 Hva syntes du om Mads Hansen?

Det er fjerde uken på rad jeg får dette spørsmålet! Jeg syntes MYE av det han sier og gjør er på sin plass (og festlig), men det er også en del jeg ikke helt forstår at er humor. Jeg tror også at man må være obs så det ikke blir for mye! 

🌼 Hvor ofte trener du?

Ah. Det varierer veldig fra uke til uke, men jeg trener minimum 3 ganger i uka! 

Dett var dett. Nå skal jeg ut å spille fotball med C, lillesøs og pappa! Vi snakkes. Nyt sola og dagen ☀️🌈

// Marty 

4 kommentarer

4 thoughts on “Nå svarer jeg på spørsmålene!

  1. Takk for at du snakker om at man kan ha det gøy i edru tilstand også! Jeg har selv vært edru gjennom hele russetiden, og har aldri hatt det gøyere! Alt for få skjønner at det blir det man gjør det til 🙂

  2. Må ærlig si jeg frisk ut når jeg så at du hadde samme bunad som meg!! Kjenner iiiiingen som har Dovrebunad!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *