God lørdag fint folk! Jeg håper sola skinner hos dere også ☀️ Akkurat nå befinner jeg og C oss på Nesodden og jeg skal snart bort i stallen. Og om jeg gleder meg? JA, sjukt! Jeg skal treffe Thea, en gammel venninne og det er alltid hyggelig. Vi skal ut å ri tur, og det har jeg sett frem til hele uken. Jeg savner jo skikkelig å drive med hest og jeg gleder meg til den dagen det passer inn i livet mitt igjen! 

I går hadde storebror bursdag og vi var på Aker Brygge for å feire han. Herregud, han har blitt 23 år… Det er jo ikke lenge siden vi var 12 og 15 år! Jeg er SÅ glad i familien min, og jeg er så takknemlig for at de finnes og at vi er så gode venner. 

Så, gratulerer med gårsdagen TM 🥂🙌🏻😍👑

Hvor deilig er det ikke med sommer og sol?

Nå skal jeg komme meg avgårde, for jeg skulle egentlig vært der nå – Haha. 

Vi snakkes! Nyt lørdagen og pass på dere selv 🌸🌸

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “HURRA!

  1. aw så koselig. grattis til storebroren din. håper du koser deg masse i dag 🙂 utrolig fine bilder 🙂
    jeg er veldig glad for at det er sol nå, ja. 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *