Er du den rette for Johannes?

Categories Tanker 💭

SE HIT! 

Kunne du tenke deg en meningsfull jobb med varierte arbeidsoppgaver? Er du fleksibel og kan du deg rundt på kort varsel? Da kan det være akkurat deg jeg søker etter! 

Jeg heter Johannes og jeg er en ung, positiv student som er bosatt i Oslo. Jeg har behov for assistanse og jeg søker derfor assistenter hovedsakelig på dagtid, men også noen kvelder og i helger. 

Jeg er en fyr som er spontan, positiv og aktiv. Jeg er glad i å være med venner, gå på kino, gå på konserter og jobbe med ulike ting innenfor media. Jeg studerer også innen for sist nevnte! Jeg liker også å være aktiv i organisasjonslivet. 

Med andre ord: Hvis du har lyst til å bli min assistent kan vi ha det mye morro sammen! Det er viktig for meg at kjemien stemmer både på profesjonelt og vennskapelig nivå. 

For at jeg skal kunne gjøre disse tingene har jeg behov for assistanse til personlige og praktiske gjøremål, fra morgen til kveld. Derfor er det viktig for meg at du er punktlig, tålmodig, har et åpent sinn og at du trives med og takler varierte arbeidsoppgaver. 

Det er ingen krav om utdanning da du vil få opplæring og personlig egnethet vil bli vektlagt. 

Det er et ekstra pluss om du liker å se film, for det er noe jeg liker godt! 

Arbeidsoppgaver: 

– Variert arbeid med både personlig assistanse og praktiske gjøremål. 

Disse oppgavene kan være alt fra å hjelpe meg med dusj, matlaging, husvask, forflytning og assistere meg på ulike sosiale aktiviteter. 

Arbeidstid: 

Den faste stillingen som jeg ønsker besatt består av både dag- og kveldsarbeid.

I oddetallsuker vil det per dags dato være snakk om disse øktene

Tirsdager 18:00-22.00

Fredager: 07:30-16:00

Lørdager 10:00-16:00

I Partallsuker vil øktene per dags dato være:

Onsdager: 09:30-18:00

Fredager: 07:30-16:00

Søndager: 18:00-22:00

 

(OBS! Gjør oppmerksom på at endringer i arbeidstid kan forekomme etter avtale)  

 

Politiattest vil bli krevd.

Er du usikker på hva det vil si å være personlig assistent kan du lese mer om Brukerstyrt personlig assistanse HER

Jeg håper å høre fra deg! 

Send søknad og CV til: [email protected]

Mitt telefonnummer: 98612483

Søknadsfrist: 06.05.18

// Johannes 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *