En stor nyhet!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Eller kanskje mer enn stor glede?  Uansett:

WOW. Egentlig vet jeg ikke helt hvordan jeg kan starte dette innlegget. Denne uken har jeg nemlig nådd et av mine aller mest hårete mål. For meg er det kanskje noe av det største jeg har oppnådd og fått til, så jeg er blid som en sol. Jeg har følt at jeg nesten konstant har sittet i telefonen, signert papirer og fartet rundt. Og det har jeg vel egentlig også. Jeg tør sjeldent å si målene mine høyt, rett og slett fordi jeg er så redd for å ikke få det til. Men uansett om det er sagt høyt eller ikke, så er det vanvittig stort. 

Denne uken har jeg kjøpt meg drømmebilen min, og jeg er så fornøyd og stolt av meg selv.  

Jeg hadde ALDRI trodd at jeg skulle gjøre det i en alder av 20 år og det kuleste er at jeg har fått det til helt selv. Altså, HELT selv. Hvor kult er ikke det? 

Det kommer kun av mye jobb, sparing og enda litt til jobb – Og det er så stas! For meg symboliserer det så mye mer enn en bil. Det handler nemlig om at jeg får til det jeg vil og at jeg gjør noe riktig. Det handler om at jeg faktisk er ganske dyktig i det jeg gjør og at jeg er flink. 

Jeg er og har de siste dagene vært i ekstase, for jeg er så stolt og jeg er så fornøyd. Men mest av alt så kjenner jeg på en motivasjon til å fortsette å kjøre på, gjøre det jeg digger og nå enda flere mål. 

For to år siden sa en av mine tidligere venner at jeg aldri kom til å få det til, at jeg bare burde slutte med det jeg gjør. Hun går fortsatt rundt og sier det…

Og jeg er så glad for at jeg ikke lyttet til henne og for at jeg kan bevise at hun tar, og har tatt så feil. Hun har kanskje ikke lært meg så mye, men hun har lært meg at man aldri skal undervurde noen og at det lønner seg å heie på hverandre 💪🏻

Jeg håper dere har en fin dag, hilsen en VELDIG stolt og glad frøken. Takk for at dere følger med 💙

// Marty 

5 kommentarer

5 thoughts on “En stor nyhet!

  1. Gratulerer så mye med ny bil :-)) Tenker det var veldig stas å få til, alltid mest moro å få til ting man ønsker – om man har jobbet litt for det. Setter mest pris på det da 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *