Sånn ser en uke ut for meg:

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei fra Speedy Gonzales 🚴🏻 Akkurat nå har jeg vært i et møte og jeg er klar til å løpe videre til neste punkt på kalenderen min. Jeg skal treffe Grunde nå, så det blir veldig hyggelig! Jeg kjenner at jeg begynner å merke at jeg sovnet rimelig sent i går, og når skal jeg egentlig lære? Når C er borte sånn som nå tenker jeg at det er helt i orden å ta med macen opp i senga for å jobbe. Det er for så vidt både deilig og fint, men skitt så sent det alltid blir… Jaja, det er min egen skyld…….

Mine dager og uker er alltid veldig forskjellige og varierte. Av og til skjer det nesten litt for mye, mens andre uker nesten er litt rolige. Jeg liker ofte når det skjer ting, men jeg takker sjeldent nei takk til roligere dager der jeg har tid til å få gjort unna litt på to-do-lista mi, gått en lang tur eller sovet litt lenger. Ulempen med jobben min er jo at jeg aldri har fri. Jeg er stort sett flink til å være mer avlogget i helgene og på helligdager, men det skjer nesten aldri at jeg har helt fri. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg hadde en dag uten at det skjedde noe som helst. Men, det er faktisk også mitt valg og jeg trives godt med det! Veldig godt faktisk 🔝

Jeg tenkte jeg skulle dele hvordan kalenderen min ser ut og har sett ut denne uken, sånn at dere kan se litt hva jeg egentlig driver med. Det er jo faktisk ikke alt som blir delt på Snapchat eller bloggen! Utrolig nok. Det skal sies at det er MYE jobb utenfor det som står i kalenderen min også. I tillegg til disse punktene med tidspunkter som jeg må huske, er det ofte en hel arbeidsdag innimellom! 

Denne uken: 

 

 

Jeg håper dagen deres er bra og at solen skinner hos deg også ☀️

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Sånn ser en uke ut for meg:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *