Hit er jeg på vei!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hey og hå! Og god lørdag ☀️ Akkurat nå er jeg på vei til Gjøvik. C er der oppe (eller borte) sammen med landslaget, så jeg og papsen tenkte å ta oss en tur. Jeg har bare vært på Gjøvik en gang før, og det var når jeg spilte NM med J16-laget til Lyn. Jeg var vel 13 år selv tror jeg, så det er en god stund siden for å si det sånn!

Vi skal bli der til i morgen ettersom det er kamp både i dag og i morgen, og jeg har hatt ansvar for å bestille hotell. Jeg gjorde det i går, mens jeg var i en annen telefon, i et møte og med et stressnivå som jeg får grøssninger av å tenke på, så jeg husker faktisk ikke hvilket hotell jeg har bestilt rom på. Bra jobba eller? 

Pappa er ikke like imponert… Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal finne ut av det heller, men det løser seg nok. Håper jeg! 😂

Denne uken har det skjedd mye rart, og jeg føler at dagene har flydd av gårde. Altså, hvor ble tirsdag, onsdag og torsdag av? Når jeg kom hjem etter en real møtedag i går skulle jeg egentlig oppdatere bloggen en gang til, svare på mailer og være flink, men jeg endte opp her: 

Skitt så deilig det var! Jeg elsker at solen nå er fremme, at temperaturene sakte men sikkert stiger og at livet smiler. Jeg kjenner at kroppen har lengtet etter sol, glede og varme, så jeg trives. 

Nå skal jeg sette på en digg spilleliste, så snakkes vi 💋

// Marty 

4 kommentarer

4 thoughts on “Hit er jeg på vei!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *