Gjett hva som skjedde første kvelden!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Endelig er sesong 10 av Paradise Hotel i gang. Hvor moro er ikke det? 

Eller. For noen er det antakeligvis HELT uvesentlig, men for andre er det høydepunktet i vinterdepresjonen. Under eksamensperioden. Under kjærlighetssorgen. I kollektivet. Nå gubben har lagt seg. Når man ammer kidden som ikke vil sove. Når man sniktitter uten at mamma og pappa veit det. Ja, alt ettersom. 

Selv er jeg veldig gira. Til første episode benket jeg meg ned foran TV-en og fikk til og med kjæresten til å droppe den “kjempe viktige” kampen han skulle se på TV. Han er nemlig ikke like begeistret som meg… 

Jeg har bestemt meg for at jeg skal blogge om Paradise, sånn helt fra utsiden. Episode for episode. Jeg kan ikke garantere at jeg får det til HVER eneste kveld, for jeg har faktisk et liv ved siden av som til syvende og sist både gir meg mer og som er viktigere. Men, jeg lover at jeg skal gjøre mitt ytterste og gi 110 % (som Paradise-deltakerne sier. Som betyr 100 % i den virkelige verden). 

________________________________________________________________________________________________________________________________

Først og fremst så var det jo innført likes under årets første utvelgelse av partner. Det var jo jaggu fint at deltakerne kunne bli “liket” av den partneren de skulle få ettersom telefonene er innlevert og det antakeligvis var en stund siden de hadde fått likes på Instagram 👍🏻 (Jeg hadde savna det sjæl) 

Jeg skal være ærlig å innrømme at jeg har litt blandede følelser rundt Paradise Hotel. Konseptet med pupp, sex, alkohol, dolking i ryggen eller dumpa i ryggen som Kristian sa, stritter liksom litt i mot hva jeg egentlig står for, men fy fela så underholdende, flaut og festlig det er. Jeg så forresten at det var en eldre herremann som lurte på om det bare var idioter på Paradise Hotel i et kommentarfelt og han skrev at han skammet seg hver gang han så på det. 

Mitt tips til han da er: Se på noe annet. Hvis du er en av de som skammer deg når du ser på Paradise Hotel er du hjertelig velkommen til å skrolle videre. Men til dere andre, her er en kort oppsummering av deltakerne: 

Julie, 21 år fra Kristiansand:

Julie var festlig, og hun var jaggu ikke redd for å by på seg sjæl. Bokstavelig talt. Julie kastet klærne når hun skulle dusje allerede første dagen, og vi fikk se de veldig store og velformede puppene hennes. Ja, jeg ble SKIKKELIG fascinert av de. Julie virket både glad og kul, og jeg håper jeg treffer hun hvis jeg skal ut på byen. Og, hun ble jo årets første jente til å ha sex på hotellet… Hurra! 


Foto: Pressefoto

Cathrine, 20 år fra Vennesla:

Hun tiltrekkes av fyrer med pappakropper. Men, de må ikke være feite! Sånne ekle, bola og spraytane fyrer… Æsj. Cathrine virket søt, og jeg gleder meg til å se henne i første krangel inne på hotellet. Jeg tror den dama har ordentlig ben i nesa. 

Foto: Pressefoto

Ine, 21 år fra Bergen. By the way: Er det et overtall med folk fra Bergen denne sesongen, eller er det bare meg? Ine var hvert fall søt. Og morsom. Jeg tror faktisk at hun kommer et stykke, men ikke hvis hun skal la parteren sin styre showet. 

Jeg håper forresten at hun klarer å gjøre pappaen sin stolt. Siden det virket viktig for henne. 


Foto: Pressefoto

Newa, 21 år fra Oslo. Eller… Egentlig kommer hun vel fra Hadeland, men hun sier Oslo. 

Newa er helt naturlig og syntes ikke at folk skal endre på utseende med mindre de blir utsatt for en ulykke eller noe sånt. Vi hørte vel noe av det samme for et par sesonger siden med en annen deltaker, men det blir spennende å se om hun står i mot alle de kyniske bedriftene og #Spons. Jeg har troa! Newa likte litt sånn kriminellaktige gutter, og syntes foreløpig det bare er sånne kosegutter på hotellet. Men det blir #Nervepillende å se om det kommer noen etter Newa sin smak! 


Foto: Pressefoto

Thea, 20 år fra Stokmarknes. Jeg måtte faktisk google det stedet, for det har jeg aldri hørt om tidligere. Stokmarknes har visst 3351 innbyggere, og nå har Thea satt det på kartet. Hun ble fort en utseendefavoritt på hotellet og det hun liker best med seg selv er puppene og at hun har tjukt hår. Det virket som at kameramannen også digga puppene til Thea – Med god grunn! Jeg tror Thea er skikkelig smart. 


Foto: Pressefoto

Erik, 20 år fra Bodø. Og han er lillebroren til han Erlend Elias! Selv om de fleste antakeligvis har fått med seg det. Hva var det han sa om seg selv igjen? “Æ e en fyr som fortjener oppmerksomhet. For æ e digg, æ er en gud og æ er sjarmerende”. Noe i den duren hvert fall. Det virket ikke som at Erik var så interessert i å dele den oppmerksomheten med noen, men jeg gleder meg til å bli bedre kjent med han. 

#TingeniBingen

 
Foto: Pressefoto

Joakim, 20 år fra Bergen. Se her ja! Enda en fra Bergen. Joakim ja. Han var opptatt av mote (og skjorta si) og jeg håper virkelig ikke at han er så godtroende som han ga inntrykk for i første episode. Det er neppe kult å være en brikke i Carl Aksel sitt spill. Ei heller å sleike han i rumpa (sitat Erik). 


Foto: Pressefoto

Leo, 21 år og fra Stavanger. 

Jeg har på følelsen at Leo kommer til å tilbringe mange uker i Mexico og at han kommer til å hente en del damer på utseende sitt. Det virker som at han har bena godt planet på jorda! 


Foto: Pressefoto

Marius, 21 år fra Mjøndalen. Oppvokst i Drammen. Han er selvutnevnt klovn, og det blir spennende å se om han faktisk blir hotellet sin moroklump eller ikke. Jeg har kanskje på følelsen at han ikke kommer til å være kongen av humor, men hva vet vel jeg? Jeg tror Marius kommer til å spille ganske så godt og at han kan bli en konkurrent til legendene…… 

Kristian, 22 år fra Bergen. Enda en fra BÆRGEN! Jeg håper at jeg en gang får muligheten til å spørre han om den tatoveringen han har på brystet. Ble den tatt i edru-tilstand? Hvert fall. Han kledde den og snekkerbuksa. Jeg husker ikke helt hvem som sa det men jeg tror det var Ine som sa at hun likte han for hun hadde en sånn hjemme. Jeg skjønte ikke helt om hun mente en sånn fyr eller en sånn snekkerbukse. Uansett! Kristian blir spennende å bli kjent med. Det virket jo hvert fall som at han og Julie ble godt kjent første kvelden. Hyggelig. #GuttaHumor 


Foto: Pressefoto

Nå er det bare å lade opp til en ny episode i morgen og jeg håper virkelig det blir noe drama, hankypænky eller annet sprell. 

Jeg hadde forresten veddet med kjæresten min om at noen kom til å ligge i første episode. Jeg vant. 
 

Facebook HER – Instagram HER – YouTube HER – Snapchat Martinehalvs

// Marty 

 

 

 

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Gjett hva som skjedde første kvelden!

  1. Mitt tips til han da er: Se på noe annet.
    Sånne som har et vesentlig problem..
    Du skjønner, hvordan skal folk kunne ha belegg for å kritisere noe, hvis man ikke vet hva det dreier seg om?
    Se på noe annet.. Da kunne han vel ikke,med rette, sagt det han gjorde?
    Man kan ikke se på en pappeske og slå fast hva som er inni, uten å åpne esken.
    Jeg leste en “blogg” istad, såklart for å (nok en gang) slå fast at dere er stokk dumme, hvor jenta sa at det hadde vært drømmen hennes siden hun var 14 år (?) å få bli med på PH…
    Da har man gode kvaliteter og grunnlag for resten av livet..
    Jeg kan ikke sitte å si at media er søppel, hvis jeg ikke følger med på Hvam mediene skriver.

  2. I introen glemte du oss som jobber innenfor barn og ungdomspsykriatrien… Vi må ha noe å snakke med pasientene om ;D Litt som å lese populære blogger.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *