Er jeg gravid?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

For noen dager siden postet jeg på sosiale medier at jeg og C hadde fått verdens beste nyhet, akkurat nå. Jeg fortalte at vi var kjempe glade begge to og at vi er nødt til å vente litt med å fortelle hvorfor av diverse grunner. Etter det har meldingene tikket inn, og de aller fleste meldingene har inneholdt det samme spørsmålet. Nemlig om jeg er gravid! Jeg har til og med fått spørsmål om det er en jente eller gutt og om hvor langt jeg er på vei. 

For meg er det å skulle bli gravid, bli mamma og stifte familie noe av det jeg drømmer om alle mest. Jeg kan nesten ikke vente og i mitt hodet så skal ting være perfekt når det først skjer. Jeg forstår at det neppe blir det, men det er vel lov å håpe? Eller tro? Eller å glede seg?

Jeg er ikke gravid, og egentlig syntes jeg det er litt festlig at man ikke kan være hoppende glad uten at noen skal sette fart på graviditetsryktene. Hallo, jeg er 20 år gammel og jeg skal være helt ærlig å si at jeg har helt andre ting i fokus akkurat nå og at det finnes veldig mye annet jeg også kan hoppe i taket for! Jeg tror heller ikke at jeg hadde vært hoppende glad hvis jeg hadde blitt det nå, men det er jo umulig å svare på. 

Jeg er 20 år gammel, jeg satser på meg sjæl, jeg har nok med meg sjæl, jeg er oppe til langt på natt, jeg gjør som jeg vil og jeg elsker friheten jeg har i livet mitt akkurat nå. I mitt hode så er jeg fortsatt et barn, og barn skal da ikke få barn! Haha. 

C og jeg er hoppende glade for det som skjer akkurat nå, og jeg gleder meg til å dele det med alle snart 🙏🏻 Men noe miniMarty skal dere få slippe foreløpig 😜

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *