Hey dere! Dere aner ikke hvor mange forsøk jeg brukte på å si hei idag. Jeg prøvde minst 20 forskjellige måter å innlede innlegget på. Det teiteste var: Hellooooo rockebolls. Det er kanskje fengende, men nei, ikke idag. Hey dere passer mye bedre! 

Jeg kom akkurat hjem etter noen timer på farten, og skal oppdatere bloggisen litt før jeg skal avgårde for å se søs spille håndballkamp. Det er jo mandag og derfor passer det perfekt med “Uken som gikk”.

Så… Hva skjedde denne uken?

🍔 Ukens måltid: Jeg var jo i New York forrige uke, og jeg spiste god mat HELE tiden. Jeg forstår at kanskje ikke cookies er et eget måltid, men cookiene på Trump Tower… AAAAH!!! Så himla gode. Siste dagen spiste vi også pannekaker i kjelleren på The Plaza, der hvor “Home Alone” ble spilt inn, og det var jaggu ikke feil det heller…

😻 Ukens høydepunkt: C og jeg fikk verdens beste nyhet. Hvert fall for oss! Det kunne ikke passet bedre akkurat nå. Jeg vil og kan ikke fortelle det helt enda, men lover å gjøre det så fooooort jeg kan. Og, New York var et høydepunkt i seg sjæl… Men, den beste opplevelsen der må ha vært Løvenes Konge på Broadway! Det var så bra. 

👇🏼 Ukens nedtur: Det er veldig flåsete og uviktig, men jeg var SÅ skuffet når makronene jeg kjøpte med meg fra New York på torsdag smakte regelrett vondt på lørdag – HAHA! 

👆🏼Ukens opptur: Vår nyhet…….. 

🤔 Ukens tanke: Hvor skal jeg starte? Jeg tenkte egentlig at jeg skulle kvinne meg opp til å spille inn en video der jeg snakker om dette, men… Etter debatten på torsdag, altså, debatten om oss bloggere og vår påvirkningskraft har jeg tenkt mye. Og ikke nødvendigvis på debatten, men hvor himla lett vi bloggere føler oss truffet og tråkket på. Jeg skrev et innlegg på fredag som en annen blogger reagerte kraftig på og som hun følte seg truffet av, og det er helt greit. Men man kan faktisk ikke alltid være enige om ting og det må da være greit å ha forskjellige meninger om en sak, uten at det skal bli oppfattet om kritikk – Eller mobbing?!?!?!? 

Det må også være lov å mene at noen er et dårlig forbilde, uten å mene at personen er et dårlig menneske. Og nei, det er ikke mobbing. Jeg mener med hånda på hjertet at jeg tror at de aller fleste mennesker er ålreite folk, men at man ikke alltid er enige om ting! 

Dette ble veldig kort, rotete og rart, men jeg skal prøve å sammenfatte meg i en video. Hvis jeg tør å kaste meg ut til krokodillene, haha. 

🙄 Ukens frustrasjon: Hvor vanskelig det er å mene en ting uten å bli arrestert. Eller, bli kalt dobbeltmoralsk. Jeg mener nemlig ikke nødvendigvis de samme tingene som jeg gjorde for to år siden, og det kan hende at jeg får ny informasjon eller lærer ny ting, som gjør at jeg endrer mening. Jeg vet at mange mener at jeg tidvis kan være dobbeltmoralsk, og det stemmer jo. Haha! Det hender at jeg skriver ting for å få frem et poeng eller for å skape debatt, men det hender også at jeg endrer mening. Og, hvis det verste jeg har er dobbeltmoral, så er vel ikke så ille! 

💋 Ukens “fikk du med det dette”: Alt er i orden med meg og C, endelig. 

🎶 Ukens sang: “Hakuna Matata” – Den norske versjonen. Jeg har hørt på den sikkert 100 ganger, haha!

 

 

… Hører på den nå også…

 

➿ Ukens sitat: “Smil til verden, og du får en støvel i trynet. Smil igjen, og du har et nytt par!” HAHAHA, så teit. 

Nå skal jeg komme meg på kamp. Vi blogges!

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *