Vi har forbud mot å kysse

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

La oss si det sånn… Det er mange som klager på mangel på romantikk, kjærlighet og klining i disse Valentine’s-dager. Det er for så vidt fullt mulig at noen av dere har fullt opp med både romantikk, kjærlighet og klining også, men… Hør nå her. Jeg får ikke lov til å kysse kjæresten min en gang, og da kan du også tenke deg alt annet vi heller ikke kan. 

Vi har nemlig fått kysseforbud, “taforbud”, liggeforbud og soveforbud. 

Av og til så hører jeg unge jenter snakke om hvor spennende og kult det hadde vært å være sammen med en idrettsutøver… Jeg kan herved bekrefte at det ikke alltid er så morro. Spesielt ikke når dere ikke kan kysse, dele seng eller omtrent smile til hverandre… Til tross for at man bor i samme hus. I fare for å smitte hverandre.  Det er så mye hensyn og forbeholdt å ta at man nærmest kan bli gæren av det. 

Ståa er altså sånn at jeg ikke er helt i form og at min kjære samboer ikke kan bli smittet, og derfor må han holde seg unna nærkontakt med meg den neste uka (i første omgang). Vi hadde det sånn en periode i november, og nå er det sannelig en ny runde med antiklining

Festlig, hæ! 

Det er vel verdt det til syvende og sist, og hvis ikke det er verdt det så kommer jeg til å bli gæren. Det som faktisk er mest synd er at vi har et gjesterom, hvis ikke så skulle han sannelig fått spandert noen netter på hotell! HAHA. 

Happy valentine’s da folkens 🙂 

// Marty 

4 kommentarer

4 thoughts on “Vi har forbud mot å kysse

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *