En stor overraskelse!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei dere! 

Okei, dette hadde jeg faktisk aldri trodd at jeg skulle verken si eller gjøre, men etter å ha snakket litt med folk rundt meg og med Egmont har jeg bestemt meg for å begynne med….

YouTube! 

Altså! Hvem hadde trodd det? Haha, ikke jeg hvert fall. Jeg har lekt med tanken lenge, men nå har jeg bestemt meg. I utgangspunktet er planen å ha det som en plattform ved siden av bloggen der jeg tuller litt, skravler litt og deler en annen side av meg selv enn jeg føler at jeg får vist her på bloggen. Planen er rett og slett å først og fremst ha det morsomt og gjøre det nå det passer seg. Så får jeg se hvordan jeg trives med det 😇 Jeg håper også at jeg får tatt dere med litt mer inn i livet mitt og hvordan det egentlig er. Det skjer jo så mye rart hele tiden, også med tanke på flytting, der jeg bor og det å henge på slep med C. 

Jeg ønsker å dele litt andre sider av livet mitt enn det jeg føler at får fortalt her inne, lage litt mer kreativt innhold og rett og slett utvikle meg. Det er så mye jeg vil vise frem og så mye som jeg vil fortelle som jeg føler at jeg ikke får gjort sånn ting er nå, så jeg håper og tror at det kan bli veldig gøy! 

Jeg gleder meg masse, og jeg håper dere vil gi meg litt tålmodighet til å prøve meg frem. Jeg er jo langt i fra så dyktig med redigering og sånt som det mange andre er, men øvelse gjør mester – Eller hva? 💪🏻

Det jeg egentlig hadde tenkt som første video blir litt utsatt, men jeg håper at jeg kan starte med en brak i løpet av uken! 

Jeg gleder meg til å høre hva dere syntes 💙

Facebook HER – Instagram Martinehalv – Snapchat Martinehalvs 

// Marty 

5 kommentarer

5 thoughts on “En stor overraskelse!

  1. Gå for YouTube! Jeg digger deg! Håper at du kryper opp på topp tre! Det ville vært så fortjent! Alt det rælet som ligger på topp?! Har ikke ord! Du er best! Og fortjener det så iherdig! Klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *