Jeg har sagt opp jobben min!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Fra forrige uke når jeg var på shoot med DetNye! Sminkefri og fin. 
 

Akkurat nå sitter jeg og C på toget på vei til Sverige igjen. Endelig! Etter at jeg har vært ti dager i Norge skal det bli fint å komme tilbake til “Sverigelivet” mitt.  

Jeg har halvsovet hele veien med en podkast på øret (Livet på läkteren – anbefales!!!! Men de snakker svensk) og C har sett på en dokumentar hele veien. Egentlig syntes jeg det er litt deilig å ikke gjøre noe når jeg sitter på toget, for når jeg sitter der så kan jeg ikke gjøre så mye annet enn å sitte stille og høre på noe, se på noe eller bare tenke. Digg! 

Men, jeg tenkte jeg skulle oppklare en liten sak. Eller en stor sak? Jeg vet ikke. 

For et års tid siden signerte jeg en kontrakt med et moteagentur, som hjelper norske designere med det aller meste. De ønsket å ha med meg på laget for å hjelpe norske designere å utvikle sine profiler på sosiale medier, og jeg var veldig begeistret! Hvor kult er det ikke å få et sånt tilbud liksom? Jeg fortalte dette på bloggen og jeg har den siste tiden fått noen spørsmål om jeg ikke lenger jobber med det, og ja: Det stemmer at jeg ikke lenger jobber med det og at jeg har sagt opp den jobben. Mest av alt fordi det ikke ble sånn jeg ønsket og fordi jeg har nok med mine egne prosjekter. Så, no hard feelings ♥

Jeg er så takknemlig for at jeg får jobbe med ting jeg syntes er kult, at jeg får treffe så mange kule mennesker og for at jeg får lære meg nye ting HVER eneste dag. Jeg er så glad for at jeg kan jobbe fra verden over, at jeg kan ta med meg jobben min under armen og at jeg kan utvikle meg på den måten jeg gjør. Jeg skulle gjerne rukket så mye mer enn det jeg gjør, for det er så mye jeg ønsker å gjøre! Det er så mye viktig, bra og lærerikt man kan finne på, haha. 

Uansett! Jeg håper alle har hatt en fin, givende og bra dag. Og hvis ikke så blir det kanskje litt bedre i morgen:):):) 

Vi snakkes, blogges eller hva man nå skriver. 

// Marty

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Jeg har sagt opp jobben min!

  1. Du engasjerer så innmari! Stå på! Du motiverer meg som har “normal kropp” til å faktisk gå på treningssenter og gjøre det jeg vil:) Synd at du får så masse fæle kommentarer. Husk at flertallet digga deg og folk er bare misunnelige. Keep on smiling and motivating !!! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *