Mannen din sender meg penisbilder

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Innlegget er repostet

Den siste uken har en mann kontaktet meg på Snapchat flere ganger om dagen. Han har sendt komplimenter og hyggelige meldinger, men kun på dagtid. Noe sa meg relativt kjapt at han kanskje hadde viktigere ting å gjøre på kveldstid… Som å kjøre unger på trening og legge seg samtidig som kona. 

Nå har mannen begynte å stille spørsmål som:

“Trenger du en sugardaddy?”

“Vil du møtes og ha sex for 30 000 kroner?”

“Vil du se film av meg?”

“Vil du at jeg skal vise deg hva jeg duger til?”

… Og sende penisbilder av noe han selv skryter av at er veldig stort. 

Åpenbart en mann med komplekser og et lite innholdsrikt liv.

Mannen som hadde sitt eget navn på Snapchat var enkel å finne på Facebook, noe også kona hans var. Det viste seg også kjapt at jeg hadde rett angående kjøring av unger… Kona hans svarte nemlig dette etter at jeg sendte meldings dialogen vår til henne: 

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen:

Er du mann, som har et behov for å sende bilder av penisen din (Selv om du er gift og har to barn), så send det hvert fall til kona di eller til deg selv. Ikke plag fremmede mennesker med dine behov, for det er ikke annet enn sinnsykt upassende og ekkelt.

Jeg håper og tror at dette i utgangspunktet gjelder de færreste menn, for jeg vil egentlig tro at de fleste vet hvordan man oppfører seg og at det for de aller fleste nærmest er utenkelig å holde på sånn. 

Men hvis du er en av de som liker det: Få deg en hobby. Som ikke innebærer Snapchat og penis. 

 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs 

// Marty

 

14 kommentarer

14 thoughts on “Mannen din sender meg penisbilder

  1. Bra jobba!! Slike svin skal ikke få holde på slik bak konas rygg uten at de får vite om det!!

  2. Stakkars kona som sier unnskyld. Hun har da ingen grunn til å unnskylde denne forferdelige oppførselen… for ett svin!!

  3. Veldig enig i poenget ditt, men dette innlegget har du jo postet tidligere? Så å si at dette skjedde den siste uken blir vel litt feil. Fant det gamle innlegget, det var fra 14.okt 2017. Det var slettet, men forhåndsvisningen på Google viste innholdet og dato.

  4. Hei! Eg likte virkelig måten du løste problemet på. Til pass for idioten. Men eg reagerer litt på reaksjonen til konen. Hun blir flau og sier unnskyld for mannens oppførsel. Det skjønner ikke eg.

  5. Hei. Jeg synes synd i kona. At hun skulle be om unnskyldning for den gærne gubben. Er jo ikke hennes feil. Men én smart måte av deg å ta det på. Han sender nok ikke igjen. Det er skremmende å tenke på. At kvinner får barn å lever livet med menn de tror de kjenner. Har selv vært gift i mange år. Og liker å tro at jeg kjenner min partner. 🌷

  6. Jeg blir bare veldig lei meg, på konas vegne jeg. Tenk å være gift med en som ikke synes ekteskapet er nok, og må søke spenning andre steder. I mine øyner er det et forferdelig svik mot henne (og barna) .. jeg ville iallefall følt meg udugelig som kone om dette gjaldt meg, selv om kona ikke har et gram skyld i dette . Fint at du sa i fra, det er ikke noe særlig å motta sånne bilder og tilbud fra fremmende,og det er ikke noe særlig å være kona.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *