Takk for alle gratulasjoner ♥

Categories Skrivehjertet ✏️

1.juledag og en vel overstått julaften. Jeg håper alle hadde en fin dag i går, uansett hva dere gjorde 🙂 Akkurat nå subber jeg rundt i pysjen, nyter årets roligste mandag og er egentlig strålende fornøyd! Jeg er faktisk fortsatt mett etter all maten i går, haha. For en luksus a. 

Jeg ville egentlig bare titte innom å si tusen takk. Takk for alle hyggelige meldinger jeg har fått i forbindelse med nominasjonene til både Vixen Influencer Awards og Se og Hør sin kjendisgalla. Det er så sprøtt! Det er både rørende og flott å se hvor mange fine mennesker som heier og støtter. 

DET FINNES SÅÅÅ MANGE FINE FOLK!!! 

Jeg sender en klem til alle som trenger det og vit at jeg er EVIG takknemlig. 

Du kan stemme til Vixen Influencer Awards HER & Se og Hør sin kjendisgalla HER

Jeg stikker innom å oppdaterer litt mer om gårsdagen senere. Jeg håper dere får en finfinfin dag. 

♥♥♥

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *