… Julegaven fra C

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

"Hva fikk du av kjæresten din i julegave?"

Jeg tulla litt med hva jeg ønsket meg til jul av C tidligere i år, og i går når jeg åpnet gaven fra han visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte.

Jeg fikk nemlig en veske som jeg har ønsket meg LEEENGE, men som jeg aldri har hatt samvittighet eller lyst til å bruke pengene mine på. Han har visst kjøpt den via en side der de selger vesker som er brukt tidligere, men som er pent og lite brukt.

Faktisk gjorde det nesten enda bedre – Nemlig at det er en veske som kanskje har vært med på dansegulvet, i bryllup eller på storbyferie før den kom til meg. 

🎁  🎁🎁

Jeg er super takknemlig og gleder meg til å oppleve verden med denne saken på armen. Men jeg gleder meg enda mer til jeg en dag får en datter som kan arve denne, og at hennes datter igjen kan arve den. Hvis ikke den er brukt i hjel på sydenturer, julebord og andre minneverdige stunder. 

Jeg håper dere nyter dagen!

xxx

// Marty

 

6 kommentarer

6 thoughts on “… Julegaven fra C

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *