Hey og hå! Nå kom jeg akkurat inn døra hjemme hos mamma og pappa etter en dag på farta. Jeg har vært hos Nettavisen en tur i dag og en tur hos Egmont. Mellom slaga har jeg jobba, spist og surra. Resten av dagen skjer det ikke så mye enn at jeg må jobbe en del, og se en ny episode av serien jeg ser på….

Men, jeg tenkte som vanlig på mandager at jeg skulle oppsummere forrige uke for dere, og meg sjæl. 

♥ Ukens måltid: Hehheehe, pepperkaker. Er det lov å svare? Mamma, lillesøster og jeg bakte pepperkaker forrige uke og det var himmelsk! Det er rart hvordan pepperkaker liksom alltid er godt, og spesielt med masse glasur og pynt…

♥ Ukens tanke: At man faktisk er nødt til å være litt tøff! Jeg tror man er nødt til å tørre å si ifra om ting, pushe på ting og si ifra om hva man liker og om hva man ikke liker! Jeg tenker ofte at jeg ikke skal være til bry og plage noen andre, til tross for at jeg kanskje ikke er enig eller komfortabel med ting. La oss si det sånn… Jeg jobber med saken. 

♥ Ukens film: “Hjemsøkt” – Den anbefales på det sterkeste! Jeg er egentlig litt for pysete til å se skrekkfilmer, men den var faktisk skikkelig bra.

♥ Ukens serie: Modus!!! AAAH. Hvis du aldri har sett det før kan jeg glede deg med at du har hele to sesonger foran deg. Jeg har faktisk bare sett første episode i sesong to, og jeg kan faktisk ikke vente med å se en til. LOVE IT!

♥ Ukens irritasjon: Folk som løper over veien når det er glatt, mørkt og dårlig sikt. Jeg får hjertet i halsen hver eneste gang jeg kjører, og jeg reagerer egentlig med å bli sint. Grunnen er så enkel som at jeg ikke er interessert i å kjøre på noen, og at jeg derfor ikke syntes det noe særlig når folk løper over veien sånn at jeg enten ikke ser dem godt nok eller har sjans til å stoppe. 

♥ Ukens høydepunkt: Har man et WOOOW-øyeblikk hver eneste uke? Eller? Haha. Jeg hadde en surrete, rar men også fin uke forrige uke, men det skjedde ikke noe super spesielt. Det var veldig hyggelig å være ute og spise middag med storebror på onsdagen, det er veldig lenge siden det har vært han og meg (+pappa). Så jeg tror nesten det må bli forrige ukes høydepunkt! 

♥ Ukens sang: Nå som jula endelig er rett rundt hjørnet har julemusikken gått på repeat! ELLLLSSSKEERRR julemusikk. Alt. Mulig. Rart. 

♥ Ukens dårlige samvittighet: Hmm… Jeg skulle hatt eksamen forrige uke, men den har jeg utsatt fordi jeg rett og slett ikke har hatt kapasitet eller mulighet til å forberede meg så godt som ønsket. Men, jeg orker egentlig ikke ha dårlig samvittighet for det – For det kommer nye muligheter, og jeg har ikke akkurat sittet på rumpa og ikke gjort noen ting! 

♥ Ukens sitat: “Ikke vær redd for å falle. Det er mye lettere å holde balansen liggende.” – YEEEES. 

 

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *