Farmen er jo skikkelig drittsekk-TV!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg kan ikke skryte på meg og være en skikkelig Farmen-fan. Jeg forsøker å se litt nå og da, og henger med på det aller viktigste. Altså, den dramatikken som dukker opp på God Kveld Norge, romanseryktene som popper opp på Facebook og renvaskingen som foregår etter at man har røket ut. Og appropo det å ryke ut: Har noen av de som har røket ut i år tatt hånda i været og innrømmet at de ikke holdt mål, eller uten å rakke ned på noen andre på vei ut?

Hvert fall ikke som jeg har fått med meg. 

Jeg setter meg ikke ned og ser alle episodene, til tross for at det sikkert hadde vært berikende og ikke minst underholdende. I år har jeg faktisk sett flere episoder enn noen gang, og jeg lurer på en liten ting: MÅÅÅ det være så himla mye “mobbing”, dritt og surr inne på Farmen? 

Altså, er det ikke fantastisk å få muligheten til å leve på en gård, treffe nye mennesker og lære seg helt nye ting? MÅÅÅ man da liksom igle, kjase og krangle? Når man er voksne folk i sin beste alder? 

Det virker jo som om det er uthenging, baksnakking og rabalder hele tiden, og det meste blir jeg faktisk ganske så flau over. De aller fleste som er med på programmet, både i år og tidligere er jo helt fantastiske folk, men jeg klarer oppriktig ikke å skjønne hvorfor man MÅÅÅ henge ut noen eller rakke ned på noen, etter hver eneste episode. 

Ikke vet jeg, men Farmen er jaggu ikke et trivelig, lystig og folkelig familieprogram hvert fall, men sjukt interessant for de som digger sladder, intriger og kjas. 

Jeg vet ikke hvem jeg heier på, men jeg heier på den som er blidest, rausest, morsomt og som snakker minst dritt om andre der inne. 

Hvis det finnes. 

Forresten: Det morsomste er jo at det engasjerer folk så vanvittig i kommentarfeltene! DET syntes jeg er underholdene. 

#FarmenOut 

// Marty

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Farmen er jo skikkelig drittsekk-TV!

  1. er en del av d men liker farmen for der er d med vanlig folk 🙂 71 grader nord er d å d.men der må man vårå i bra form:p å paradise liker æ men der må man vårå fin å ha skjønnhet å perfekt kropp for å vårå me :p

  2. Hei Martine, sitter hjemme å lurer på en del ting. Jeg har hele livet hatt flere ulike allergier og sliter egt en del med det liksom.. Så jeg lurer bare på om du har noen, glutenintoleranse, pollen, nøtter etc.
    Mange klemmer fra Oslo
    -Tale 17

  3. Nei, det er mye som kanskje ikke er helt riktig der inne. Samtidig synes jeg det er viktig før du uttrykker deg at du ser hele farmen, istedenfor å prate om hva det virker som. Fordi det er mye som henger sammen, folk har generelt sett ikke vært så snille mot hverandre, men på mange måter så har også andre fått så hatten har passet. Samtidig vet vi ikke hva som egentlig har skjedd fordi TV er TV og det blir vinklet og vridd på så vi får et helt urealistisk bilde av virkeligheten. Akkurat som media 🙂 <3

  4. ung undrer med allergi: Hei Tale! Uff, det hørtes ikke noe særlig ut. Jeg er egentlig ganske heldig og har ikke noen omfattende allergier. Jeg sliter og har alltid slitt med pollenallergi på våren, men utover det har jeg ingenting. Håper alt er bra med deg:)
    // Martine

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *