Altså. I dag tror jeg faktisk ikke at jeg har gjort noe konstruktivt. Det kjennes ut som at jeg har levd i en boble i hele dag og at jeg bare har surra. Jeg vet at jeg har fått gjort både det ene og det andre, men hodet er HELT avskrudd. Jeg tror kanskje det er klart for helg, til tross for at jeg ikke akkurat er en sikkelig frihelg foran meg.

Jeg sov litt lenge i dag, og grunnen er at jeg og C skal kjøre hjem etter kampen hans i kveld. Altså hjem, hjem. Det betyr at vi antakeligvis ikke er hjemme før i 04-tiden i natt, og jeg skal være hos TV 2 i morgen tidlig klokken 09.30. Kanskje det er derfor hele meg føles avkobla og rar? C skal hjem i helgen fordi han har fri og benytter muligheten til å se litt kompiser og sånt. Han har ikke vært hjemme siden vi flyttet ned hit, så han gleder seg veldig! 

For min del kunne jeg egentlig vært her veldig mye lenger, haha. Men, pliktene kaller! Neste uke er fullbooket (som vanlig når jeg er hjemme), og det er fullt kjør. Jeg liker det, for det betyr vel at jeg gjør noe riktig. Samtidig så kjenner jeg at jeg må koble på kroppen litt for å få det til å gå rundt. 

Uansett, nå skal jeg komme meg avgårde til kampen til C og forberede meg på å kjøre 6 timer i natt. 

Har du forresten lest innlegget jeg publiserte tidligere idag? Jeg tror faktisk det er det sterkeste jeg har publisert på bloggen noen gang. Les det gjerne HER

Jeg håper dere har hatt en fin arbeidsuke og at helgen blir digg ♥

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *