D R E A M I N G

Categories Outfit

Annonse(lenker)

God formiddag! Det er lenge siden jeg har postet et innlegg før 12. Jeg har som regel jobbet flere timer før dagens første innlegg kommer, men det blir bare sjeldnere og sjeldnere at jeg poster noe før 12. Uansett, jeg har helt glemt å vise dere disse to plaggene. Husker dere den røde, lange kjolen jeg hadde på meg i sommer? Hvis ikke, så legger jeg ved bilde nederst i innlegget. Uansett, den ble tatt i mot suuupergodt, så jeg skaffet meg jaggu en i en annen farge også! Noen tenker nok at den kanskje ikke passer nå utover høsten, men hvor digg er det ikke med denne kjolen kombinert med en strikkagenser? Du får den HER

Me like. 

AD // Kjole HER 

AD // Bluse HER

Jeg har sett topper som dette regjere på catwalken i flere sesonger nå, og nå har jeg endelig fått min egen! Den er leken, fin og passer året rundt! Jeg må faktisk innrømme at lillesøster allerede har lånt den… Akkurat nå er jeg på leting etter noen røde, kule skoletter. Tenk hvor kult det hadde vært sammen med en jeans og denne toppen? Yes. 

Nå skal jeg svare på et intervju som ligger og venter i mailboksen. Så skal jeg på lunsjspinning klokken 12 faktisk! Lunsj + trimmings er jo helt amazing.

Vi blogges.

xx

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “D R E A M I N G

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *