Jeg skal prate om det

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


Status. 

Akkurat nå sitter jeg i sofaen på kjøkkenet til mamma og pappa. Pappa kom ned til Norrköping på fredag kveld, og vi kjørte hjem til Nesodden i går kveld. Nå føles det godt å være hjemme med tanke på situasjonen. Det eneste som mangler nå er at C ikke er tilstede, men jeg håper og tror at han har det fint selvom han var nødt til å bli igjen der nede. Jeg vet jo at han er omringet av gode mennesker som er opptatt av at han skal ha det best mulig. Samtidig er det lenge siden jeg har kjent på et så stort savn. 

I dag har jeg gått rundt i joggebuksa, jeg har fått gjennomført et par møter etter mitt eget ønske og er nå så sliten at jeg knapt husker mitt eget navn. Med andre ord: I dag er det tungt. I går var det også tungt, faktisk så tungt at jeg ikke åpnet macen en eneste gang. Jeg så egentlig ikke meg selv i speilet en eneste gang heller. Men, jeg kommer meg gjennom, minutt for minutt. Jeg er fornøyd, for jeg hadde noen gode timer på dagen idag der jeg fikk ledd litt, skrevet litt og tenkt på noe annet. 

Hvis jeg skal være helt ærlig så har jeg ikke så mye mer å si idag. Jeg skal forsøke å skrive ett innlegg om situasjonen i morgen, men jeg kan ikke love noe. Akkurat nå skal jeg spise middag, puste litt og gjøre det beste ut av de neste timene før jeg skal legge meg. I senga til mamma og pappa. Jeg er så takknemlig for at de er tilstede, og jeg er så takknemlig for alle andre som viser omtanke. 

Jeg har forresten sagt ja til å stille opp på God Morgen Norge i morgen tidlig, og skal nå kvinne meg opp til det. Mest av alt fordi jeg syntes at det er viktig. Jeg er på mellom 9.30-10.00. 

Jeg håper alle har hatt en fin dag i dag og at alle som har mulighet har husket å stemme. Det blir SYKT spennende å se hvem som kommer i regjering. 

// Marty

12 kommentarer

12 thoughts on “Jeg skal prate om det

  1. all hyllest til deg, martine!
    det er så ufattelig fælt at noen gjorde dette mot deg og jeg blir både sint og lei meg når jeg leser om det, og faren din sitt gjesteinnlegg. du er en så sterk og fantastisk jente! du er nok en forbilde for mange. det gjør vondt i hjerte mitt å lese om en fars fortvilelse og han virker som en fantastisk pappa. Det må ha krevd en del av deg å stå så sterkt i dette og det beundrer jeg av deg. Hils faren din og fortell han at han gjør en veldig god jobb. jeg ser opp til deg, du flotte jente! god bedring <3

  2. litt merkelig hvordan du kniper igjen øyet på dette bildet, mens på bildene i forrige innlegg var de helt åpne.. Helt forferdelig det som har skjedd med deg, men du vet å utnytte offerrollen til det fulle, pluss litt til.

  3. Blir så sykt provosert av alle som mener og påstår ting om skaden din. Har ikke folk bedre ting å gjøre!? Spyr av sånne som kommentaren over her…. God bedring til deg!!

  4. Masse god bedring, godt med familie i sånne stunder, tenk først på deg selv nå ,bli bra og trygg igjen. Få det ut av systemet å bli den jenta du er. Sender gode tanker og heier på deg, god morgen Norge skal vi se. Stor klem fra meg

  5. Må bare sende varme tanker til deg og si at du er så utrolig tøff! Jeg ble veldig truffet da jeg så deg og faren din på God Morgen Norge i dag. Står så utrolig stor respekt av at du åpner deg og er sårbart.
    Masse varme tanker og klemmer til deg. Fortsett å være så modig og sterk som du er!
    Takk!
    Varme hilsener fra Marte

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *