Verdens verste blogger

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei snuppiser. Akkurat nå føler jeg meg som verdens verste blogger, haha. For det første kommer jeg ikke på NOEN ting å skrive. Hodet har tatt kvelden for lengst etter en lang dag på farta, og jeg hater å skrive noe som føles uviktig og uvesentlig. Misforstå meg rett, jeg kan godt skrive om hva jeg gjør eller hva som skjer i livet, men da skal det hvert fall være skrevet godt og være pittelitt interessant! For det andre så har jeg ikke knipset et eneste bilde idag, sånn som det ser ut som at alle andre bloggere er så flinke til hele tiden. Jeg har ingen unnskyldninger sånn egentlig, men det har rett og slett ikke vært prioritert. Men, sånn er det! Noen må jo ta på seg jobben som verdens verste blogger 😉 


Da blir det et gammelt blinkskudd. Jeg husker at jeg følte meg så himla voksen i stilen denne dagen at jeg NESTEN kjøpte meg et nytt antrekk…. Krise. Nå digger jeg det da, hehe

Nå sitter jeg som verdens verste blogger (haha) og oppdaterer dere, svarer litt på ting i innboksen og venter på middag fra mamsen. LIVET! Jeg er oppdratt med at jeg alltid må klare å lage mat selv, og at jeg overhode ikke bor på hotell… Men, mamsen glimter til og skjemmer meg bort når det trengs. Det er godt å være hjemme, men jeg kjenner at jeg gjerne skulle likt å hatt et par dager til før jeg skal tilbake. Jeg reiser lørdag ettermiddag, men hele morgendagen kommer nok til å gå bort til møter og kjas. Jeg skal inn til Nettavisen og henge litt med de andre bloggstjernene blant annet, så det blir stas. Jeg har allerede booket ny tur hjem om typ 12 dager fordi jeg må hjem for nye møter da, så det er ikke så krise. Jeg er spent på hvor lenge jeg holder ut ‘pendlertilværelsen’, hehe. Jeg tror at det kommer til å gå fint så lenge jeg faktisk har det bra og trives med det jeg gjør. Det er vel egentlig sånn med det meste! Samtidig så vet jeg at det nå i august og september kanskje har vært og blir litt mye hjemme i forbindelse med jobb, og at det kanskje blir roligere de neste månedene. Men, jeg vet aldri. Jeg trives jo tross alt, og spesielt i sofaen og mat i ovnen. 

Nå skal jeg ikke gjøre stort mer, for hodet ligger allerede i senga kjennes det ut som. Jeg håper dagen deres har vært fin!!

 

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *