GREEN DREAM

Categories Inspirasjon

Reklame

Jeg leker med tanken om at jeg kanskje skal få til en tur til varmere strøk før jul, og har falt pladask for denne bikinien. Den har høy skjæring i livet, mønsteret er upåklagelig og jeg er solgt. Fra første stund faktisk. I sommer har jeg vært flink til å bruke bikinier som jeg selv føler meg komfortabel i. Jeg liker når livet er litt høyere enn vanlig, og at bikinioverdelen sitter godt. Jeg kan fort finne på å både spille volleyball og bryte i vannet, og da er det greit at bikinien sitter som den skal! 

Bikinien kommer fra en nettbutikk som heter Romwe. Romwe tilbyr fashion til rimelige priser, og jeg har tidligere gjort flere geniale kjøp der. De har kule t-shirts, (høstens) kuleste olajakker og sjukt mye fint badetøy. Du kan jo ta en titt på badetøyet deres HER, og se om du finner din favoritt! Hvis du for eksempel skulle behøve en bikini til svømmegym på skolen anbefaler jeg å sjekke ut baderaktene deres. 

Se flere bikinier HER

Enjoy!

 

// Marty 

4 kommentarer

4 thoughts on “GREEN DREAM

  1. Hei fine deg!
    Jeg har sett på denne bikinien selv, men er usikker på størrelsen. Jeg har erfart at bikinier fra disse sidene er små i str :/ Så kan jeg spørre hvilken str du har?
    Vi er ca like på størrelsen og jeg vil ingenting annet enn å være like fin som deg! 🙂 *smisk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *