Jeg har mye på hjertet

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


 

Kaputt og sjukt fornøyd. Nå har jeg akkurat kommet hjem fra enda en eksamen og føler meg enda litt lettere. Det er SÅ deilig. Det var siste for sommeren, så nå er jeg super happy. Jeg har ikke sett C på noen dager, men han kommer hit i kveld og jeg gleder meg masse. På en måte er jeg takknemlig for at livene våre er som de er, for det gjør at jeg aldri rekker å gå lei. Det skjer alltid noe som gjør at jeg rekker å savne han, og jeg setter på en rar måte pris på det. Jeg digger å dele hverdagen min med han, men er samtidig glad for at vi begge lever på hver vår kant.

Samtidig merker jeg at dagene går overraskende fort og at det ikke er lenge til vi flytter. Jeg har fått en del spørsmål angående det, så jeg tenkte kanskje jeg skulle svare på det i kveld! La oss si det sånn, jeg har MYE på hjertet. Det virker så fjernt, så på en måte klarer jeg ikke å forstå det. Men, på en måte så trives jeg med at det er litt sånn. Det er ikke alt jeg kan svare på, for jeg har faktisk ikke svar på alt selv heller. MEN. Bra, det skal det bli. 

Blåggæs. 

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *