Exam/Grundeshow

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Sol i hjertet 


 

Hey rocketroll. Akkurat nå har jeg det som plommen i egget. Solen skinner og jeg er en eksamen lettere. HURRA! Dere lurer kanskje på hvorfor jeg ikke har sagt at jeg skulle ha eksamen? Vel. Jeg får rett og slett panikk av å vite, eller tro, at andre forventer at jeg skal klare det. Hvis du skjønner? Jeg vil aller helst lide i fred. Selv om dagen i dag er super, så sugde ironisk nok gårsdagen, haha. Det er komisk hvordan livet går opp og ned, det er nesten så jeg ikke tror at det er mulig. 

Jeg sitter hjemme på terrassen til mamma og pappa nå. C er i Asker, men jeg er nødt til å være her med tanke på eksamen, samtidig som han har treninger og sitt eget kjør. Pappa plukket meg opp i Ski, der jeg tok eksamen tidligere idag. Jeg måtte vente noen timer og la meg dermed rett ned på en gressflekk i sentrum. Det er faktisk noe av det deiligste jeg har gjort på lenge haha! Det er så sjeldent jeg ikke gjør noen ting, og det var helt magisk. Jeg hørte på podkast og snakket en god stund med Grunde. Hører rykter om at han skal servere et realt Grundeshow i kveld på Paradise, så da er det bare og sperre opp øynene. 

Nå skal jeg snart grille og glemme gårsdagen, og lade opp til en ny dag i morgen. 

Xoxo

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *