Mat som tar knekken på magefettet

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

 

Er jeg den eneste som er lei av sånne artikler? Altså, jeg spyr hver gang det dukker opp. Det verste er at jeg klikker inn hver eneste gang også. Det er helt i orden å spise variert, trene og jobbe for en bra fysisk helse, men disse artiklene har ingenting med noen av de faktorene å gjøre. 

Lek, nyt, opplev, beveg deg, dans og spis det som er det beste for kroppen din. Gi nå litt blanke i det magefettet vi blir påmint om konstant. 

 

// Marty

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Mat som tar knekken på magefettet

  1. Jeg går sjeldent inn på sånne artikler 🙂
    Man må jo finne ut hva som er best for en selv 🙂
    Akkurat nå har jeg begynt med en sunnere hverdag og hardere trening, men det er det jeg vil og det valget jeg har tatt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *