Goood morgen. Neida, bare nesten. Vi har akkurat ryddet av frokosten, og det er HELT amazing. Til tross for at jeg er flink til å få dårlig samvittighet for at jeg ikke gjør noe som helst. C og jeg kjørte hjem til familien hans i Skien i går kveld og skal tilbringe de to neste dagene her nede. Påsken har kommet altfor fort i år, og jeg har ikke rukket å ta stilling til det i det hele tatt, men jeg klager overhode ikke på litt fri. De to siste ukene har gått i ett, og jeg har merket at hvor dårlig jeg har vært til å puste, ta vare på meg selv og ikke minst sove. Jeg håper at ett par dager fri gjør susen! 

Nå sitter jeg i sofaen og skal jobbe litt. Regne plasker ned utenfor vinduet og jeg lurer litt på hva vi egentlig skal finne på. Jeg er dårlig på å ha fri, og finner alltid på noe å gjøre. Jeg tillater liksom aldri meg selv å ikke gjøre noe som helst. Men, jeg tror jeg har veldig godt av det en gang i blant, så kanskje jeg faktisk skal sette på en film, sove litt på sofaen eller spille litt kort. 

Det er kanonmoro at så mange leste gårsdagens innlegg! Jeg er så takknemlig for alle som leser, deler og kommenterer. 

Jeg håper dere nyter dagene, uansett hvor dere befinner dere. God påske fininger. Husk å puste med magen, det må hvert fall jeg, hehehe…

// Marty 

3 kommentarer

3 thoughts on “B O U N D

  1. Må ærlig innrømme at jeg digger deg og bloggen din. Stå på videre krysser fingrene for at du når langt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *