Ingenting er som når en melding som dette dukker opp på telefonen din, spesielt når det kommer fra en mann på 47 år. Seriøst? Jeg blir oppriktig flau på enkelte sine vegne. Skjønner selvfølgelig at det ikke var en dobbelthake han var ute etter, men hallo? 

Kjære gutter, menn, for ikke snakke om fedre… Vær så snill å hold på verdigheten deres, og ikke minst de få gentleman-genene som fortsatt eksisterer blant dere. Dette er sinnsykt turn-off. 

 

 

#Facebooktalks

 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: Martinehalvs (Nei takk til nakenbilder og slibrige menn) 

 

// Marty

35 kommentarer

35 thoughts on “Nakenbilder

  1. Kommer jo ann på hvor gammel du er det. Er det ekkelt om en på 47 er interesert i ei på ja 23? hvordan er det ekkelt da? Syntes dette er bare tåplig vas, om du er 17 så skal jeg forstå det….

    1. Ja det er ekkelt. Normale folk går IKKE rundt å spør om nakenbilder, eller ihvertfal ikke der jeg kommer fra. Hvis du er vokst opp med grisene så skjønner jeg det kanskje.

  2. Hvorfor kommuniserer du med folk du ikke kjenner? Du burde jo vite hva som var i gjære. I alle fall om du er over 20….

  3. Det mest komiske er at om du går på fremsiden av nettavisen finner du overskriften, modne kvinner søker yngre menn. Det er tydeligvis greit den andre veien…

  4. Johan kverve: treng jo ikke å være ekkelt at en på 47 er interessert i en på 23, men p spørre om bilda fra fremmede e uansett ekkelt

  5. Alder har lite å si uansett spørr du meg. Om en ukjent person på min egen alder spørr om nakenbilder er ikke det greit. Det er rett og slett ekkelt. At denne personen har funnet opplysninger om meg og ber meg om å ta bilder av meg selv for å tilfredsstille denne personen. NEI TAKK

  6. Vel, vi menn er betatt av yngre jenter. Sånn har det alltid vært og sånn vil det nok alltid være. I dag byr jo dere jenter på det meste. Det legges ut bilder av rumper og pupper i knøttsmå treningsplagg. Jeg skjønner at det renner over for enkelte. Kunne ikke falle meg inn å drive på sånn selv men vi mennesker er forskjellige.

  7. Haha! Herlig! Hater menn som spør om nudes, uansett alder, men enda eklere er det når de er på våre fedres alder!

  8. Godt svart!! Digger hvordan du setter han på plass, slike menn er virkelig ekle!
    Må si at jeg liker bloggen din veldig godt, vi trenger flere som deg til å ta opp disse temaene som mange ungdommer opplever 🙂

  9. Syntes det er herlig det du holder på med! At noen, uansett alder, føler at de har retten til å kreve et bilde av en annen er utrolig krenkende. Det er IKKE greit, og jeg skulle virkelig ønske at verdenen hadde kommer lengre enn dette, men så skuffet kan man bli. Stå på og fortsett som du gjør! Du er dritkul og du sier det som det er!

  10. Hei menn dere undrer hva som er ekkelt ???? Veninna mi syntes det var dritekkelt at en “gamling” på 34 ville se bilder av henne når hun var 17. Så DEsverre for dere synes jenter deres gamle om dere er mer enn 5 år eldre.liten tankepinn til alle over 40 som tror de skal ha damer på 20. Its not right.og damer på 40 vil ikke ha men på 60 slik mannfolk på 60 tror .man vil helst ha noen nær egen. Alder om en har normalt god sjangs på annet kjønn. Ser jo noen på 24 kan være med en på 40 men dette er som regel mindre pene som tror de ikke får noen på egen alder,nei alle burde holde seg til sin egen aldersgruppe,

  11. Jeg er en mann på 45 og har vært med damer på 18, 19, 20 , 21, 22, 23, 27, 36, 39, 49, og flere andre aldre de siste par årene. Det er tull at alle damer er så opptatt av aldersmatch. Men jeg tror ikke det er noe poeng å gå rett på sak på denne måten. Prøv heller å finne ut om det er gjensidig interesse. Hva er hun interessert i…og hva kan du tilby.

  12. Til deg som skriker om at aldersforskjell er ekkelt… Jeg er 36, og dama mi er 19…
    Vi har det bra sammen, er det ikke det som er det viktigste…?
    Skrik videre 😉

  13. Kanskje ikke så lurt å legge til datteren på Facebook, hun kommer jo helt sikkert å lese dette og skjønne hvem det gjelder. Unødvendig å ødelegge familier for et resirkulert innlegg som det her.

  14. Hei.
    Enkelte mannfolk tenker med feil hode. Sier litt om han som sendte deg den forespørrselen om naken bilder.

  15. Som gutt Elle Mann om du vil så skjems eg øve menn som gjør sånn det må ver veldig ubehageligt ekkelt å krenkende å bli behandla på den måden. Tid skal alle menn begynne å respektere det fineste I verden, nettopp kvinner.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *