Sponset behandling 

Er det noe som slår det å våkne opp, en grå dag i mars – Brun som etter tre uker i Syden? Altså, jeg er så fornøyd. Jeg har vært på opptak om med VGTV og MinMote idag, og dette har foregått i bikini. Derfor var det perfekt å matche bikiniene med en gyllen og fin brunfarge.  Jeg er super fornøyd, og skal absolutt fortsette med det. Jeg er ingen tilhenger av solarium, med tanke på skadene det kan medfølge. Jeg fortrekker mye heller å ta spraytan enn å ta sol. Fordelene med spraytan er at det er økologisk, inneholder planteekstrakter, vitaminer og antioksidanter for en dypt pleiende, fuktighetsgivende og anti-aging effekt. Spraytanhuset ligger midt i Oslo sentrum og du finner hjemmesiden deres HER

 

// Marty

1 kommentar

1 thought on “feeling fresh

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *