NEXT

Categories Outfit


 

Jakke: Bik Bok
Genser: H&M
Bukse: Day Birger et Mikkelsen
Sko: Zara
Belte: Gucci
Bag: Day Birger et Mikkelsen

Jeg ELSKER de røde buksene mine, og bruker de flere ganger i uken. Jeg forsøker å bli flinkere til og kle meg i farger, og med denne buksen er det jo lett som bare det! Leopardjakken min har hengt en stund i skapet nå, men er tatt frem for fullt nå. 

Hey partypeople. Jeg håper dere har det fint! Denne dagen har jeg lengtet lenge etter. Søndag, litt fri, joggebuksa og bacon til frokost. Much needed. Til tross for at jeg har jobbet litt idag, så har jeg tid til å trene, ligge på sofaen og puste litt, og det kjenner jeg at kroppen trenger. C har kamp i kveld, så den har jeg tenkt meg på. Men utover det skal jeg gjøre meg klar til en ny uke, og be om noen solfylte deilige dager. 

Xoxo

 

// Marty

 

1 kommentar

1 thought on “NEXT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *