Ikke bli som meg

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


// Snapchatkvalitet
 

Hellooooo in the sun. Jeg ELSKER at solen skinner og at livet smiler. Akkurat nå er jeg på den gamle ungdomsskolen min og holder yrkesbibliotek for 8.klasse. Jeg husker så godt at jeg hadde det selv i åttende, og syntes det er veldig hyggelig å være tilbake her. Lillesøster Pernille går jo her, og det gjør det jo hele ekstra stas. Senere idag skal jeg på NRK Østlandssendingen, der vi skal debattere om masse spennende. Pernille fyller hele 14 år idag, så når alle planer er fullført idag skal resten av dagen gå til å feire henne. 

Det er så mange av åttende klassingene som engasjerer seg i mitt yrke, og det er helt vanvittig. Hvilket yrke liksom? Haha. De spør så mye og lurer så mye. Jeg elsker engasjementet de har og henter faktisk vanvittig mye inspirasjon fra de. Jeg tuller og ber de overhode ikke bli som meg, men anbefaler alle som vil og begynne å skrive, dele og være samfunnsengasjerte. Man trenger jo ikke akkurat å blogge om det, for det finnes enormt mange måter å engasjere seg på. Vi trenger sultne, ivrige og bra unge som tør å prate og som interesserer seg! #Heiakidsa

Håper dere har en fin fredag og at dere som har mulighet skrur på NRK Østlandssendingen 14.00 idag!

Xoxo

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Ikke bli som meg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *