Feeling fresh & feminin

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


FFF// Feelingfreshandfeminin –  Samarbeid 

Hei dere! Jeg håper dere har det fint og at dere føler dere fabolous idag. Jeg har en finfinfin dag i dag og det føles så bra. 
I dag har jeg vært og spist frokost hos @Presskontakterne, jobbet og surret rundt. Været er fint og jeg er happy. Dere som følger meg vet at jeg har et prosjekt som heter Prosjekt Sminkefri, og forrige uke glapp jeg helt. Dette betyr ikke at jeg ikke skal bruke sminke, men at jeg utfordrer meg selv i situasjoner jeg ellers ikke hadde gjort. Jeg er veldig glad i vipper, og føler at når jeg har det behøver jeg ingenting annet. Forrige uke følte jeg meg sikkelig lite fin, og tenkte at jeg skulle unne meg et nytt sett med vipper. Jeg har satt på vipper MANGE ganger før, men har hatt en liten pause. Jeg oppsøkte Four Seasons Spa på Aker Brygge og ble kjempe fornøyd. Siden det er kvinnedagen har jeg fikset en suuuuper rabatt! Hvis du ønsker å gjøre det samme kan du oppgi koden MARTINE for å få 50 %

Spør meg hvis du lurer på noe. Du kan bestille time ved å ringe 40040013 eller HER

Xoxo. 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Feeling fresh & feminin

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *