Mandagspraten

Categories Outfit

Jakke: H&M
Bukse: Acne
Sko: Zara
Strømper: H&M
Solbriller: Ray Ban
Belte: Fretex

 

Er det bare jeg som ELSKER at solen skinner? Jeg har ordentlig vårfølelse, til tross for at temperaturene ikke tilsvarer det samme. Jeg elsker å kle meg komfortabelt, og gjerne i veldig enkle farger. Det gjør det nemlig mye enklere å bryte med en helt annen farge, som for eksempel rødt! Jeg har hatt en hektisk og fin helg, og det håper jeg dere også har.

 

Ukens sang: “Believer – Imagine Dragons”, aaah digger den.

Ukens øyeblikk: Lørdag var det duket for bursdagsfeiring av Day Birger et Mikkelsen Flagshipstore i Hegdehaugsveien og det var vanvittig moro. Vi kjørte partybuss (nesten som russebuss) og ble tatt med til Holmsbu Spa der vi tilbrakte hele søndagen, noe som var super deilig etter lørdagens festligheter! Så mange fine jenter.

Ukens frustrasjon: Forrige uke var jeg mye frustrert. Det føltes som om ting ikke gikk helt min vei og at jeg ikke hadde noe kontroll. Det var mye å gjøre og mye å holde styr på. Det var i utgangspunktet kanskje ikke mer enn vanlig, men sånn er det vel av og til. Jeg er generelt dårlig til å puste ut, og når det da blir ekstra mye så blir jeg ENDA dårligere, haha. 

Ukens måltid: Jeg har fått dilla på burritos og spiste det altfor mange ganger forrige uke! Masse digge grønnsaker, salat og cheese… NAM.

Ukens mål: Forrige uke hadde jeg et mål om å spise nok og næringsrikt, for jeg merker hvor mye bedre jeg føler meg og hvor mye mer energi jeg får når jeg er litt bevisst. MEN, det gikk overhode ikke. Når ting ikke stemmer og jeg føler jeg drukner så er jeg ekstremt flink til å trøstespise, noe som antakeligvis ikke hjelper på overskuddet i det hele tatt! 

Denne uken er jeg motivert og har planene klare. Jeg håper det ikke blir like kaotisk som forrige uke og at solen vil skinne, for det gjør meg SÅ godt. Denne uken skal jeg være flink til å kle meg i farger, for jeg merker hvor mye det gjør med selvtilliten og humøret!

Kick ass

// Marty

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Mandagspraten

  1. elsker å lese bloggen din! ville du sagt noe om hvordan er vanlig dag er for deg? Hva tenker du om hverdagen nå i forhold til da du gikk på vgs? kunne du hatt en vlogg? <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *