Oppdatering på Prosjekt Sminkefri

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Les prosjektsminkefri
 

Lurer du på hvordan Prosjekt Sminkefri går? Vel, jeg kan fortelle deg at mitt prosjekt om å bli mer selvsikker uten sminke, gå uten sminke og føle meg fin idag har gått rett vest. Er det mulig? Snakk om å føle seg katastrofal. Noen dager er bare helt håpløse, og idag er en sånn dag. Så akkurat idag hater jeg Prosjekt Sminkefri, og capsen og solbrillene er min bestevenn. 

Nå sitter jeg og venter på time til å sette på vipper, så akkurat nå føles Prosjekt Sminkefri håpløst ut. Bakgrunnen for prosjektet mitt var utfordre meg selv uten sminke i sosiale settinger, og se reaksjonen til de jeg omgås med. Samtidig å utfordre min egen komfortsone og forsøke å skape en bedre selvfølelse. Det skal sies at jeg ikke er spesielt dyktig og kreativ når det kommer til sminke, men til tross for dette så er det jo en stor del av meg, en stor del av masken jeg bærer. I dag har jeg ikke lyst til noe annet enn å gjemme meg under masken, alternativt dyna. Haha. 

 

// Marty

5 kommentarer

5 thoughts on “Oppdatering på Prosjekt Sminkefri

  1. Når jeg gikk helt sminkefri på et kjøpesenter for et par måneder siden, så kom en voksen mann faktisk bort til meg og spurte om jeg var SYK! Herlighet, jeg ble skikkelig sjokkert og en smule fornærmet.. Skulle ønske flere turte å gå uten sminke og vise verden at det faktisk er helt normalt å være naturlig og at man ikke MÅ gå med sminke 🙂

  2. For meg er alle dager sminkefri 😊 har det alltid vært tilogme på bursdag og når jeg går ut – u go girl 💪

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *