Hei alle! Jeg håper dere har fått en fin start på denne mandagen. Jeg skal innrømme at jeg har hatt en sikkelig treg start. Jeg er egentlig super motivert om dagen, men idag morges slumret jeg en halvtime og var veldig lite effektiv. Det var den treningsøkten for å si det sånn! Forrige uke var en rar og fin uke. Den var litt mindre hektisk enn andre uker, noe jeg egentlig får litt panikk av. Når det ikke skjer ALT for mye, får jeg plutselig tid til å ta litt vare på meg selv, og det blir ofte en svært følelsesmessig prosess det der altså. Jeg følte at jeg forrige uke fikk tid til å spørre meg selv hvordan jeg har det, og selvom jeg har det fint, så er det rart å forsøke og ta hensyn til meg selv på den måten. Jeg vet ikke om du skjønner hva jeg mener, jeg prøver hvert fall å si at jeg har det fint og at forrige uke var en fin uke!


 

♥ Ukens serie: Sons of Anarchy. Jeg tror jeg har brukt snaue to år på den serien, og i går så jeg siste episode. Du vil ikke tro hvor mye jeg gråt! Jeg tror faktisk jeg kommer til å få litt kjærlighetssorg nå som den er over. Jeg som egentlig ikke er noe typisk “seriemenneske”, har forelsket meg i karakterene, historien deres og hverdagen. Tenk at jeg skulle la meg fenge av motorsykler, vold og tragiske skjebner. Jeg anbefaler den på det sterkeste! 

♥ Ukens sang: “Helium” med Sia har gått på repeat her hjemme. Jeg liker den så godt, og den vekker så mange følelser! Syntes Sia har en amazing stemme. 

♥ Ukens nedtur: Jeg syntes egentlig ikke at det har vært noen nedturer? Det har bare vært en typisk uke, og det er klart det skjer ting i løpet av en uke. Men det er ingenting jeg sitter igjen og føler at var en sikkelig nedtur forrige uke. 

♥ Ukens måltid: Grønnsakssuppe! Det er vel ingen hemmelighet at det spises enormt mye proteiner, grønnsaker, poteter og ris her hjemme. Ofte så er det ikke bestemt av meg (!!!). Men mamma kom hit i går formiddag og vi lagde det til lunsj, og det var sikkelig godt. Jeg skal absolutt lage det en gang til uken som kommer! 

♥ Ukens tanke: Jeg tenkte faktisk jeg skulle lage et eget innlegg om ukens tanke. Jeg har nemlig tenkt MYE, kanskje litt i det meste laget. 

♥ Ukens opptur: Jeg ELSKER det punktet her. Oppturer er jo kanon bra! Det skjer alltid oppturer, men jeg prøver å lære meg og sette pris på oppturene i hverdagene. Kanskje litt mer de små tingene? For min del trenger jeg liksom ikke å vinne i lotto, for at jeg skal ha en opptur – ikke det at det hadde gjort noe. Jeg ønsker å bli flinkere til å sette mer pris på at middagen står klar når jeg kommer hjem, at lillesøster har spilt en bra kamp, at C har hatt en fin dag og at jeg skriver noe bra. Sette pris på hverdagslykke, kanskje? 

Nå har våknet ordentlig opp, og er klar for en ny uke til tross for en relativt treg start!

 

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Uken som gikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *