10 ting jeg elsker

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hva jeg elsker?
 

♥ – T-shorter! Jeg elsker t-shorter i alle farger og fasonger, gjerne også med MASSE print. 

♥ – Vepsebol. Du vet de sure, rosa? AAAH. Det er litt flaut, men jeg tror faktisk jeg spiser noen sånne nesten hver eneste dag. Det er så godt…

♥ – Pommes frites. NAM! Jeg elsker det, og kan godt spise det istedet for potetgull. Det er ikke så ofte jeg spiser det, så når jeg først spiser det blir jeg kjempe skuffet hvis den ikke er fersk og ordentlig stekt. 

♥ – Gåturer. Gjerne sammen med noen jeg kan skravle med! Jeg syntes det er så forfriskende, deilig og jeg får alltid en sånn sunn, frisk og god følelse etterpå.

♥ – Nordisk krim. I LOVE IT. Jeg tror ikke det finnes en eneste nordisk krimfilm jeg ikke har sett faktisk. Hvis du har noen tips til hva jeg burde se er det BARE å rope ut! 

♥ – HaPå. Du vet kanskje det sjokoladepålegget? Jeg har alltid vært veldig dårlig til å spise pålegg, noe som gjør at jeg veldig sjeldent lager meg en brødskive. Det er også veldig upraktisk, siden jeg ofte lager ting som tar ganske mye lenger tid. Men, nå har jeg forelsket meg i HaPå. 

♥ – Ren leilighet. Altså, jeg blåser i blomster, sjokolade og diamanter, for hvis leiligheten er ren når jeg kommer hjem er jeg solgt! 

♥ – Jordbær og kesam. Jeg gleder meg så til sommeren! Det er vel ingen hemmelighet at jeg elsker is, men kesam er et veldig godt alternativ. Is fungerer jo litt dårlig til frokost, men jeg kan fort spise is og kesam til frokost. 

♥ – Teite quotes. Ahhh, akkurat. Jeg klarer ikke å gå forbi et skilt med et ordtak på, uten å lese det. Jeg syntes jo ofte at det er litt harry, men må innrømme at jeg har noen stående hjemme selv. 

♥ – Lørdag! Jeg elsker lørdager. Spesielt hvis jeg har fri. Da elsker jeg å sove litt lenge, spise god frokost og gå ut. Gjerne gå en tur, dra å kikke litt, spise en lunsj og bare være. 

Jeg håper dere får en fantastisk lørdag, og gjør noe dere digger!

// Marty 

 

6 kommentarer

6 thoughts on “10 ting jeg elsker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *