Innspilling til “Helt Perfekt”

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


(♥)
Genser: Line Of Oslo
Bukse: Weekday
Sko: Unisa
Clutch: Hunkydory

(♥)

Vet dere hva jeg skal i dag? Det er super gøy, og litt komisk! Jeg ler litt og tuller med at jeg nå skal gå fra Sykt Perfekt til Helt Perfekt, og det er nesten sant. I dag skal jeg nemlig på innspilling til Helt Perfekt, hvor komisk er ikke det? Det er ikke noen store greier, men en liten rolle som titter inn. Det er uansett veldig gøy, mer erfaring og lærerikt! Hvis du ikke vet hva Helt Perfekt er, så kan jeg informere deg om at det overhode ikke er det samme som Sykt Perfekt. Helt Perfekt er er humorprogram på TVNorge med Thomas Giertsen, som er vanvittig god underholdning… 

Store deler av dagen i dag, og litt senere i uken går til det, men jeg skal også forsøke å få jobbet litt senere i dag! 

Det var vanvittig mange hyggelige meldinger og kommentarer etter gårsdagens innlegg, og det betyr veldig mye. Det er nesten uvirkelig at det jeg deler her inne når ut til mennesker som faktisk sier de trenger det! Det betyr enormt. 
Jeg håper å rekke ett innlegg før dagen er omme, men hvis ikke så følg meg på snapchat: Martinehalvs. Nå skal jeg ture innover til Oslo for sminke og innspilling! Stay tuned. 

Marty. 

3 kommentarer

3 thoughts on “Innspilling til “Helt Perfekt”

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *