I kveld er det klart for førpremiere av Top Model 2016 og jeg er så vanvittig spent! Det kommer ikke på TV før neste tirsdag 30.august, men vi skal få se de to første episodene idag, svenskene fikk se de her om dagen så jeg har en viss forventing! Jeg er vanligvis super forbredt og klar til det aller meste, men akkurat i dag så føler jeg at jeg ikke har oversikt eller kontroll i det hele tatt. Jeg bestemte meg omtrent i natt hva jeg skulle ha på meg, og det er sånne ting jeg ofte bestemmer ukesvis i forveien! Nesten… 

Jeg gleder meg masse til å se jentene, de er virkelig bra jenter og vennskap og bånd blir liksom helt spesielt når man deler ting som på en måte ingen andre vet. Men til tross for nerver, sommerfugler, edderkopper, og lite kontroll, så gleder jeg meg.

Følg meg gjerne på Snapchat i løpet av dagen i dag for litt updates = Martinehalvs. 

– Marty

3 kommentarer

3 thoughts on “Førpremiere

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *