♥ Ukens craving: Kyllingfilet og cottage cheese……. NAM. Kyllingfileten må stekes i pannen sånn at den blir sprø, og spises sammen med cottage cheese…. Det er seriøst godt!

♥ Ukens tanke: Denne uken har jeg tenkt mye på deltakelsen i Top Model, og mye av fokuset mitt har vært rettet mot det. Det er vanvittig spennende og jeg tror det kan bli veldig bra. 

♥ Ukens sang: “Eric Church – Mr. Misunderstood” – Den er så god! Jeg har kjørt MYE bil denne uken og den har gått på repeat. 

♥ Ukens øyeblikk: Hmm… Denne er litt vanskelig. Jeg føler det har vært en uke med mye oppturer og glad beskjeder. Takk og lov! Jeg tror kanskje det var når Christian ble tatt ut på landslagssamling. Akkurat da var jeg litt fortvilet og ble så glad på hans vegne! Haha:)) Men det må også være når jeg fylte bensin i stedet for diesel…… Er det mulig!!!

♥ Ukens instagrambilde: 

♥ Ukens sitat: Jeg fikk en goodiebag med en cookie her om dagen, og i den så var den en lapp som jeg har tatt vare på! 
​”Stop wishing. Start doing”. 

– Marty
 

1 kommentar

1 thought on “Uken som gikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *